לאחר שריאיין את ראש הממשלה בתוכניתו, וגם את גבי אשכנזי, ולאחר שבעבר היה גם חלק מצוות הבחירות של בנימין נתניהו, התייצב היום (רביעי) דידי הררי לתוכנית שלו ב-103FM, ונתן את התייחסותו (כמובן בשיתוף ארון ארון) לתוצאות.
"האמת, חשבתי לדבר על מה שקרה היום, אבל כל כך הרבה דיברו בכל תוכנית אפשרית, אז לא בא לי", פתח דידי והמשיך: "אגיד רק שניים שלושה דברים קטנים - וזהו. ברכות לנתניהו והליכוד, שיצאו בתיקו, אבל גוש הימין הוא הגוש המנצח. אתמול הם דיברו בגושים, נתניהו אמר גוש הימין גדול יותר, וגנץ אמר משהו אחר, ופייגלין אמר - יש לנו גוש, נקודה, ונפל על גוש. 
אמרתי בעבר בשידור ולכולם, שכולם היו באופוריה של 8-10 מנדטים לפייגלין, אמרתי שהוא לא יעבור את אחוז החסימה, או בקמצוץ, אז הוא לא עבר. המפלגה של פייגלין עברה מזהות ל-זהו. חבל לי על איילת שקד, כי אני חושב שהיא חריפה וחכמה מאוד, ורהוטה, ויכולה לעבור יפה. 

מה שמגעיל אותי זה הנהי והבכי של מי שתמך בשמאל. אני יכול להבין את הכל, את הכאב על זה שמישהו רץ אבל רץ לו בוואטסאפ מונולוג של מישהי שהעבירה ביקורת על תושבי הדרום, שאמרה שאם בחרו ביבי, אז שלא יבכו יותר. זאת בושה וחרפה. איפה הדמוקרטיה המלאה? בנאדם יכול אם השלטון היה מתחלף, אז ממחר אין טילים מעזה וזה עידן חדש. הם יכולים לבחור גם בימין, וגם להתלונן כמה שהם רוצים וכמה שיותר. כשיהיה פיתרון, יהיה פיתרון, וכל הכבוד להם על האומץ שהם נמצאים שם.