לאחר שחגג לאורך כל הלילה והיום, קיבל היום (רביעי) ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ברכות ממספר מנהיגים בעולם איתם הוא נמצא בקשר רציף. לאחר שבשעות הבוקר בירך קאנצלר אוסטריה, ואחריו הגיע גם ראש ממשלת הודו, נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, התקשר לנתניהו ובירך אותו על ההישג.



על פי לשכת נתניהו, הנשיא, ששהה במטוס ה-Air Force One, "בירך בחום" את נתניהו ואת העם בישראל. רה"מ הודה לטראמפ על תמיכתו בישראל, כולל ההכרה בירושלים ובגולן, וכן על עמדתו נגד המשטר האיראני, הכוללת גם את ההחלטה להכניס את משמרות המהפכה לרשימת ארגוני הטרור.

 
כמו כן, לשכת נתניהו מסרה כי "שני המנהיגים חזרו והביעו הערכה על הידידות העמוקה ביניהם ובין המדינות. השניים סיכמו להמשיך לעבוד יחד בשנים הקרובות באופן הדוק למען ישראל וארה"ב".
 

מוקדם יותר, נשאל טראמפ על ניצחונו של נתניהו ואמר בהצהרה בבית הלבן: "אני מברך את נתניהו על זכייתו בבחירות, הבחירה שלו היא סימן טוב וצ'אנס גדול למען השלום. העובדה שהוא ניצח תועיל לשלום, אמרו שזה לא אפשרי להביא שלום בין ישראל לפלסטינים, כולם אמרו שאי אפשר לעשות שלום במזרח התיכון, אני חושב שיש סיכוי, ואני ועכשיו סיכוי טוב ביותר". מוקדם יותר, אמר ג'ון בולטון בריאון ל-NBC שהתוכנית תפורסם בקרוב מאוד.
כזכור, לאורך כל הקמפיין התגאה נתניהו בקשר האישי בין השניים (כמו גם עם פוטין), והדגיש את הפרישה מהסכם הגרעין, העברת השגרירות, וההכרה ברמת הגולן כהישגים שהושגו בזכות הקשר שלהם. 
קאנצלר אוסטריה, סבסטיאן קורץ, בירך את ראש הממשלה בנימין נתניהו על ניצחונו המסתמן בבחירות וכתב בטוויטר: "למרות שהתוצאות הרשמיות טרם פורסמו, דבר אחד ברור: שוב זכית באמון הציבור בישראל במספרי שיא. אני מצפה לעבוד איתך בעתיד לטובת שני העמים - הישראלי והאוסטרי".
ראש ממשלת הודו, נהנדרה מודי, אמר גם כן: "אתה חבר יקר שלנו". מודי כתב גם באנגלית וגם בעברית את הדברים והוסיף: "מזל טוב, ביבי, אתה חבר יקר של הודו ואני מצפה להמשיך לעבוד איתך, ולקחת את השותפות הדו-צדדית שלנו לגבהים חדשים".