נהג מונית כבן 60 נפצע הערב (רביעי) בינוני לאחר שרכבו פגע בשני סוסים בכביש 4 סמוך לגן יבנה. צוותים רפואיים של מד"א ואיחוד הצלה העניקו טיפול רפואי לגבר, שנלכד במכוניתו לאחר התאונה וסבל מפגיעה רב מערכתית, ופינו אותו לבית החולים אסותא באשדוד. אישה כבת 30, שככל הנראה שהתה עמו ברכב, פונתה לבית החולים גם היא, כשהיא סובלת מחבלת ראש ומצבה מוגדר קל. 



תחילה, דווח כי הנהג נפצע באורח קשה, אולם לאחר שחולץ מהרכב על ידי לוחמי האש עודכן מצב פציעתו לבינוני והוא פונה כאמור לבית החולים. נסיבות התאונה נבדקות. 


צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה


בני מנלה, חובש באיחוד הצלה, דיווח כי אחד הסוסים שנפצע קשות ברגלו טופל ע"י פראמדיק המתנדב באיחוד הצלה, אדם זילברברג, וצוות וטרינרי הוזעק למקום. כמו כן, אחד הסוסים נהרג במקום בעקבות אופי הפציעות הקשות מהן סבל.
 
פראמדיק מד"א רועי פולק והחובשים בן טטרו וליאור לוי, שהגיעו לזירת התאונה, סיפרו כי "היינו בדרכנו בנסיעה באמבולנס המשאלות של מד"א, כשלפתע התנועה על הכביש נעצרה. ירדנו לשוליים ועקפנו את הפקק שנוצר וראינו סוס שוכב על הכביש, סוס נוסף מתהלך ובסמוך אליהם רכב עם פגיעות קשות בחלקו הקדמי. דיווחנו מיד למוקד מד"א על התאונה וביצענו סריקה ראשונית של הזירה, אישה כבת 30 התהלכה במקום כשהיא סובלת מחבלה בראשה ונהג הרכב, גבר כבן 60 נלכד במושב הנהג, הענקנו להם טיפול רפואי בשטח תוך כדי שהכבאים מחלצים את הנהג שסבל מפגיעה רב מערכתית. הם פונו במצב בינוני וקל לבי"ח אסותא באשדוד".

צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה

צילום: תיעוד מבצעי מד"א