מנהיגי 27 מדינות האיחוד האירופי הסכימו הלילה (חמישי) לדחיית יציאת בריטניה מהאיחוד האירופי עד ה-31 באוקטובר, ולבחינה מחדש שלה בחודש יוני. נשיא המועצה האירופית, דונלד טאסק, צייץ על ההחלטה והוסיף כי הוא ייפגש עם ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי על מנת להבטיח את הסכמתה להסכם סופי. 
משמעות ההסכם היא שבריטניה לא תצא מהגוש ביום שישי וכי למיי יינתנו שלושה חודשים יותר משביקשה על מנת לבנות רוב בפרלמנט, שיתמוך בהסכם היציאה שהגיעה אליו עם האיחוד בשנה שעברה. 
נשיא צרפת, עמנואל מקרון, התנגד לבקשת מנהיגים אחרים לעכב את הברקזיט בשנה, מתוך תקוותם כי הדבר יגדיל את הסיכויים שבריטניה תשנה את דעתה ותישאר בגוש.

מנהיגי האיחוד האירופי ייפגשו שוב בחודש יוני על מנת להעריך מחדש את המצב. בריטניה תעזוב עד אז אם מיי תצליח לבנות קואליציה שתתמוך בהסכם יחד עם מפלגת הלייבור, למרות שאין עד כה סימנים להסכם כזה.
דחייה נוספת של הברקזיט מעבר לתאריך היעד החדש של ה-31 באוקטובר אינה סבירה, כך אמר ראש ממשלת הולנד מארק רוטה. "אני מצפה שזו תהיה הדחייה האחרונה", אמר רוטה. "ב-31 באוקטובר הבריטים יסכימו להסכם, יבטלו את הברקזיט או יעזבו ללא הסכם. אך יהיו לנו שישה חודשים נוספים להיערך לכך".