הבחירות הסתיימו, ספירת הקולות עדיין נמשכת, ותשומת הלב התקשורתית והפוליטית תעבור כעת למלאת הרכבת הממשלה, שככל הנראה תוטל על ראש הממשלה בנימין נתניהו. הוא יצטרך לתמרן בין הדרישות של המפלגות השונות לבין הצורך לרצות גם את בכירי הליכוד. חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד התייחס הבוקר (חמישי) לשאלת חלוקת התיקים, ואמר בראיון בגלי צה"ל כי תיקי הביטחון והאוצר לא יישארו בידי הליכוד, ואילו גדעון סער, מי שהיה יריבו של ראש הממשלה, צפוי לקבל תיק בכיר, לאחר שנראה כי היחסים בין השניים השתפרו. 



ביטן גם שפך מים צוננים על השאיפה של ח"כ בצלאל סמוטריץ' להתמנות לשר המשפטים, והבהיר שזה לא יקרה. על עצמו אמר חבר הכנסת כי הוא לא יתמנה לשר בממשלה הבאה, לאור ההמלצה של המשטרה להעמידו לדין. 



יו"ר הקואליציה לשעבר התייחס גם לדיווח של עמית סגל אמש, לפיו בליכוד רוצים לצרף את משה כחלון לליכוד באופן רשמי, ואמר כי "הגיע הזמן שמשה כחלון יחזור לליכוד".



עם זאת, ביטן אמר כי הליכוד לא יציע ליו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, וליו"ר המשותף של הימין החדש, איילת שקד, הצעת איחוד דומה. "אביגדור ליברמן עזב את דרך המפלגה", הצהיר.



ביטן התייחס גם בראיון לאפשרות שנתניהו יקדם חוק חסינות שימנע את העמדתו לדין. "כל מהלך שדומה לחוק החסינות לראש הממשלה לא עומד על הפרק", הצהיר. ביטן, נציג "הליכוד" בוועדת הבחירות המרכזית, התייחס לתוצאות המעודכנות של הבחירות לאחר ספירת החיילים. "קיבלנו מספר קולות גדול מהחיילים, הוכחה לאמון הצעירים בנתניהו", אמר ביטן והוסיף: "אם בנט ושקד יעברו, זה בזכות 500 קולות".