קורה לכם לפעמים שאתם נקלעים לצרה ותוהים אם להתקשר למישהו לבקש עזרה? אם כן, עדיף שתתקשרו לחברים או לגורמים לא רשמיים אחרים, ולשירותי הכבאות וההצלה תתקשרו רק כשאתם ממש חייבים. מסתבר שהם לא אוהבים שמתקשרים אליהם בנוגע לכל שטות, מה שקורה להם די הרבה.



בסוף חודש מרץ, כבאים מבריטניה חשפו שממש נמאס להם שאנשים לא חושבים לפני שהם מזמינים אותם, אחרי שבשלוש השנים האחרונות הם חילצו כבר 650 אנשים שנתקעו בשירותים. אל תשכחו שמדובר בבריטניה והבריטים הם מנומסים. רק תחשבו מה היה קורה אם הייתם מתקשרים על דבר כזה כאן, בישראל.

 
לפי נתונים ששחררו שירותי הכבאות של לונדון, הכוחות נתקלו בהמון מקרים מוזרים במסגרת תפקידם, כשבין השיחות הכי הזויות היו אנשים שעלו על עץ ולא הצליחו לרדת, חתולים וכלבים שנזקקו לחילוץ, יונה שנתקע בארובה, ילדים שהראש שלהם נתקע בתוך האסלה, וכמובן - אנשים שנתקעו בשירותים (למשל, נהג אוטובוס שננעל בשירותים בתחנת אוטובוס).

"לא משנה עד כמה השיחה שאנחנו מקבלים מזורה, אנחנו תמיד נגיע אם מדובר במצב חירום אמיתי. אבל תמיד כדאי לחשוב בזהירות לפני שאתם מתקשרים אלינו", סיפר סגן שירותי הכבאות של לונדון, טום ג'ורג' ל-BBC, "אנחנו מקבלים הרבה שיחות מוזרות לגבי ילדים או חיות. לכן אנחנו מבקשים מהאזרחים לשמור על ילדיהם וחיות המחמד שלהם, כדי שלא יגיעו למצבים קשים אותם ניתן למנוע".