שרת המשפטים איילת שקד תתפקד בקרוב לשורות הליכוד ללא שותפה למפלגת הימין החדש, השר נפתלי בנט, כך דווח הערב (שישי) בכאן 11. שקד תוכל להתמודד כחברה מן המניין בתנועה בבחירות הבאות לכנסת ללא הזדקקות לשריון. הדיווח בא לאחר כישלון המפלגה לעבור את אחוז החסימה בבחירות.

השרה הייתה בעבר חברה בליכוד לפני שעזבה אותה יחד עם בנט ב-2012. גורמים במערכת הפוליטית אמרו לכאן 11 כי המעבר מהבית היהודי לימין החדש לא היה קל לשקד, וכי היא "לא אהבה את המהלך שבנט גרר אותה אליו". 
לאחר המתנה ארוכה ודרישת פוליטיקאים מימין ומשמאל שלא לפרסם את התוצאות עקב אי סדרים בספירה, פורסמו תוצאות האמת של בחירות 2019 - והן משאירות את הימין החדש של נפתלי בנט ואיילת שקד מחוץ לכנסת ה-21.
במידה ואכן לא תעבור, הסיפור של "הימין החדש" טראגי במיוחד עבור בנט ושקד, שכן מפלגתם החדשה הייתה רחוק 1,461 קולות בלבד מאחוז החסימה שהיה מעניק לה ארבעה מנדטים בכנסת הבאה. 

 נפתלי בנט. צילום: ישראל ברדוגו
נפתלי בנט. צילום: ישראל ברדוגו

 
מפלגת הימין החדש מסרה בתגובה לפרסום תוצאות האמת: "התוצאות שפורסמו אינן סופיות, ואנחנו ממשיכים להילחם. אנו מצפים מהתקשורת לגלות קצת יותר רצינות בדיווחיה. השופט מלצר כותב מפורשות, שחור על גבי לבן: ״אלו אינן התוצאות הרשמיות שיפורסמו בתאריך 17.04.19 ... מדובר בפרסום תוצאות ביניים שעוד כפופות לשינויים והתאמות".
 
"כפי שאמרנו, אנחנו לא מוותרים", הוסיפו. "לאורך היום הוקם במטה המפלגה חמ"ל שריכז כ-1,000 כשלים וליקויים בהליכי ההצבעה. מיד בתחילת השבוע נקבל לידינו את הפרוטוקולים ומאות המתנדבים שלנו ישוו אותם לתוצאות הממוחשבות. כמו כן, נטפל בכל אי הסדירויות הקיצוניות שהתגלו בספירת המעטפות הכפולות. נקבל את הכרעת הבוחר, אך לא נוותר עד שנדע מה היא באמת".