מכירים את זה שאתם הולכים לספארי, מסתכלים על האריות ואומרים לעצמכם "הי, הנה חתולים גדולים, זה בטח יהיה רעיון מעולה ללטף אותם"? אם לא, זה אומר שאתם חכמים יותר מהתייר הממוצע ואתם תשרדו את הביקור הזה. אך תתפלאו לשמוע, יש אנשים שצריכים ללמוד את זה בדרך הקשה, למשל אחרי שהם קיבלו ביס מבעל חיים אימתני.
 
על כך יוכל להעיד פיטר נורטיה, שכעט איבד את ידו בשבוע שעבר כשביקר בספארי במחוז פרי סטייט, דרום אפריקה. נורטיה בן ה-55 היה בסיור מודרך עם אשתו לכבוד יום נישואיהם, במהלכו הם הגיעו למתחם הלביאות. למרבה האבסורד, את מה שקרה בהמשך אשתו בחרה לצלם במקום להזהיר אותו. כפי שניתן לראות בסרטון, נורטיה מושיט יד אל מאחורי גדר התיל ומלטף את אחת הלביאות, בהצלחה רבה.

לאחר מכן הוא מנסה ללטף את הלביאה השנייה, ואומר לה "בואי לאבאל'ה, מהממת, תני לי ללטף אותך". הלביאה, שכנראה לא התלהבה מדבריו, תפסה בידו ומשכה אותה בכוח לתוך הכלוב. בשלב זה, אפשר לשמוע את אשתו צועקת באימה: "היא נושכת אותו! היא אותו!". 

לפי דיווח של אתר, Netwerk 24, נורטיה אומנם השתחרר לבסוף, אבל הובהל לבית החולים כשהוא סובל מהלם זיהומי (מצב מסכן חיים בו לחץ הדם צונח בשל זיהום חמור, ועלול להוביל לפגיעה רב מערכתית וזיהום דם). נכון לעכשיו, מצבו לא ידוע. דובר של המתחם, שנקרא Tikwe River Lodge, מסר בהצהרה רשמית שהבעלים מסיר אחריות על התקיפה, ושהמתחם פועל בצורה תקינה כבר שש שנים: "יש שלטי אזהרה בכל מקום. נורטיה הכניס את היד שלו דרך הגדר החשמלית כדי לגעת בלביאות וננשך".

עובד בספארי אחר במחוז שצפה בסרטון, טען שלתייר היה הרבה מזל והוא היה יכול להיטרף: "היה לו מזל שהלביאה לא הייתה רעבה. לביאות צדות בלהקה, אם שאר הלביאות היו מצטרפות אליה הן היו הורגות אותו. יש אנשים שלעולם לא ילמדו שכשמדובר בחיות בר צריך לשמור מהן מרחק".