פרק חדש של "חתונה ממבט ראשון", זוג חדש והצצה לעוד 2 זוגות שהחיים לא קלים להם. אני לא יודעת מה יהיה בהמשך אבל אני מקווה שעד סוף העונה הפסיכולוגית יעל דורון תיפטר משמלת הסריג הירוקה שהיא חורשת עליה ושהד"ר השנייה תחזור לדבר ותצא משבוע הדממה. כדי לסכם את המאורעות, הנה ארבעת הרגעים שעשו את הפרק.



1. על תקן הרווקה: שרונה, בחורה שברירית ועדינה מתל אביב שעושה הכל מהכל. שמתם לב שכל משתתפי התוכנית אוהבים ספורט? מסקנה: אל תעשו ספורט וככה תמצאו זוגיות. שרונה דומה לשני כהן בשילוב רונית רפאל ובעלת פטיש לסנובורד וילדים. על תקן הרווק: ליאור שהוא שרונה בבן. הם חושבים אותו דבר, אוהבים אותו דבר, מתנסחים אותו דבר ובכלל - עושים הכל אותו דבר. ההבדל היחידי בניהם הוא שלשרונה יש קארה ארוך וליאור מסתפר קצר.



איזה עונש זה לצאת עם מישהו שהוא ממש דומה לך, לא חושבת שהייתי מסוגלת. כל הכיף באהבה זה מישהו שישאיר לך את הסוף של הפיצה ויתקלח אחריך במים קרים. זאת רק אני או שהחברים של ליאור שהם משאלת ליבה של כל רווקה? תענוג לקבל בן זוג עם כאלה חברה מגניבים וזורמים שכולם תפוסים ולא יכולים לדרדר אותו .



"חתונה ממבט ראשון". צילום מסך
"חתונה ממבט ראשון". צילום מסך



2. החתונה הייתה שמחה למרות חסרונו של האב שצבט לי בלב, ולמרות שהחתן הלך קילומטרים עד החופה וזה נראה כאילו שהוא מגיע מגשר ההלכה בלי מים. יחד עם זאת, אני לא בטוחה שהאהבה לסנובורד ולתכשיטים יפים תספיק שם. שרונה הצהירה שהיא מעוניינת בגבר שיוביל ובאינטואיציה שלי - ליאור הוא מסוג הגברים שצריך להוביל אותם. ושום מילה על הכוס המורדת שהחליקה לו הצידה כאילו צועקת לו "לא". סמאללה.



3. לצד הכוס המלחיצה פגשנו הפרק גם את החתולה השחורה של אלון. פלא שהוא רווק? לא הייתי מסוגלת לישון עם החתולה הזאת בלילה, לעומת דיקלה שחיפשה אותה בנרות - סמאללה 2. מה שכן, אלון השקיע וקנה ב"מקס סטוק" סלסלה לגרביים לדיקלה וגם ציין זאת בפניה בהתלהבות יתרה - מינימום קנה לה דייסון עם טבעת. האמת, ציפיתי לבית יותר מפרגן בראש פינה והתאכזבתי כשבלילה הראשון אלון הזמין להם פיצה. הבעיה של דיקלה שהיא זורמת מידי ועושה את החיים קלים ואז קל באימונים וקשה בקרב. יש לי תחושה שבזמן הקרוב גם הקשר וגם המברשת שיניים יתפוצצו לשניהם בפרצוף.



דיקלה והחתולה של אלון. צילום מסך
דיקלה והחתולה של אלון. צילום מסך



4. לעומתה ,שירי שאני מנחשת שקראה את הספר "למה גברים אוהבים ביצ'יות" מיליון פעמים, לוקחת את לירן לפגוש את המשפחה שלמרבה הפלא ולמרות הציורים המלחיצים והאבא הדבוק לכורסה - מתגלה כמשפחה שמחה. האמא עם האיפור הגוטי יוצאת בווידוי חושפני שמתחיל ב"אולי אסור לי להגיד את זה" (אז אל תגידי) והאחיין מוודא הריגה ושורף את שירי כשהוא צועק "איזה מסכן" לכיוון לירן.



המשפחה נלחצת, שחס וחלילה החתן לא יחזיר את הסחורה. איך אימי אומרת - כל אמא מכירה את הסחורה שלה! אני במקום שירי מחבקת את לירן ב-2 ידיים, צוחקת מכל הבדיחות שלו ומבקשת ממנו להסתובב בלי חולצה. אך שירי כמו שירי, ממשיכה בשלה ומידי פעם מעניקה ללירן ליטוף קטן - מינימום הוא הפקינז שלה. חבל שהפסיכולוגית תומכת בכל השערוריה הזאת ולא מנערת את שירי מידי פעם.



ארוחת ערב בבית הוריה של שירי, "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך
ארוחת ערב בבית הוריה של שירי, "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך