זוג צעיר, באמצע שנות העשרים לחייו, נישא לפני חמש שנים, כאשר האישה הייתה בשירות לאומי ובהמשך אף הפכה למחנכת בכיתות ג'-ד' בבית ספר יסודי בצפון. בעלה הוא מתמחה צעיר במשרד עורכי דין, והשניים טרם הביאו ילדים לעולם. כעת, הזוגיות שלהם נקלעה למשבר שהגיע לכדי מאבק עקרוני בבית המשפט לענייני משפחה. 

במהלך שיחה שערכו השניים לאחרונה, גילה הבעל כי אשתו לומדת "ריקודי חשפנות", ובמסגרת תוכנית הלימודים היא לומדת שיעורים בהתפשטות, לימודי היסטוריה של הריקוד החשפני ועוד דברים נוספים. בין התלמידות ישנן לא מעט נשים צעירות ומבוגרות, שחלקן מנהלות אורח חיים מאוד שמרני. הבעל, מצידו, החליט להתגרש.

"במקרה הטוב מדובר בפרנסה". עורכות הדין שרין ומורן סולן.


את ההחלטה להתגרש קיבל הבעל לאחר שהתברר לו כי אשתו מתכוונת, מעבר ללימודים, גם לעבוד במועדוני חשפנות ואף לקיים "הופעות פרטיות לעשירים", כך על פי מודעה שפרסמה באינטרנט.

באמצעות עורכיה דין שרין ומורן סולן, טען הבעל בפני בית המשפט כי לא יוכל להביא עם אשתו ילדים לעולם ולספר להם שאמם עובדת כחשפנית. "הטענה של אשתי כאילו זו אומנות היא קשקוש", טען. "במקרה הטוב מדובר בפרנסה", אמרה עו"ד סולן.

"אני לא חושב שכדאי להביא יחד ילדים ולהרוס אותם, ולכן צריך לפרק את החבילה", טען הבעל. עו"ד סולן הדגישה כי מאחר ובין בני הזוג יש תמימות דעים שהיא יכולה לעסוק בעבודה שהיא אוהבת והבעל רשאי לעזוב כי אינו רואה בעבודה זו עתיד לילדיהם, צריך למצוא את הנוסחה לפרידה כמה שיותר מהר. 
 
השופט בדיון אמר כי מדובר בזוג צעיר ומאחר וזכותו של כל אחד מהם להיות הורה מוקנית לו, נקבע כי התיק יוגש לסיכומים בעל פה בתוך חודש ימים.