תוצאת הבחירות שיקפה ניצחון מובהק לגוש הימין, על אף שמפלגת "הימין החדש" ומפלגת "זהות" קיבלו מעל 200 אלף קולות יחד ולא עברו את אחוז החסימה. חבר הכנסת מטעם הליכוד, יואב קיש, שוחח עם ינון מגל וענת דוידוב ב-103FM על התוצאה וטען כי "ההישג הוא הישג מדהים. נתניהו קיבל תמיכה עצומה שלא הייתה כזו".



תהיה ממשלת אחדות?
"אני חושב שזה קצת לא רציני, אחרי שבכל הקמפיין הם אמרו שלא יישבו עם נתניהו".
 
מה דעתך על דבריהם של גיא פלג ואמנון אברמוביץ' ב'חדשות 12' על האפשרות למנות את יריב לוין לשר המשפטים הבא?

"דיברתם כאן על אחדות, אך בבמה אולי הכי מרכזית בתקשורת מלבים את הלהבות. יושב כתב לענייני משפטים ואומר שהוא לא מעלה על דעתו שנתניהו ימנה את יריב לוין. מה הם בכלל דנים בזה? יש ראש ממשלה והוא יחליט בנושא לפי מי שהוא חושב שיעשה את התפקיד בצורה הטובה ביותר. במקום להוריד הילוך ולחפש את האחדות, אותם גופים בתקשורת ממשיכים לצאת בצורה מכוערת כנגד הליכוד".



לדבריו, "אמנון אברמוביץ' מבהיר שהכל בצחוק כדי להרגיע מהעניין, זה אבסורד של האבסורד. שערורייה. ראש הממשלה הרגע קיבל את אמון הציבור בצורה מדהימה, הוא הוביל את עם ישראל לעשור של עליות וצמיחות מדהימות. הציבור רוצה בו, בליכוד ובמחנה - והוא צוחק על הכנסתו לכלא".
 
מצד שני אנחנו מכירים את דעותיו של יריב לוין ויודעים שהוא ייכנס בבית המשפט העליון ורוצה לשנות את ועדת מינוי שופטים. יכול להיות שיש בזה איזשהו היגיון בביקורת עליו.
"בג"ץ הוא שנכנס בכנסת בקדנציה האחרונה ללא הרף וצריך לתקן את זה. אני חושב שצריך לעשות סדר ולהגדיר מחדש את מערכת היחסים בין הכנסת לבג"ץ".
 
ביקורת על בית המשפט היא לגיטימית אבל לא להרוס את בג"ץ. אתה בעד המינוי שלו לשר המשפטים?
"בוודאי הוא איש ראוי לחלוטין. מי שחושב שרה"מ הממשלה ממנה שר כזה או אחר וכך ישפיע על תוצאות השימוע טועה. זו אמירה שגויה ומגעילה ולא ייתכן שאומרים אותה בפריים טיים".
 
האווירה היא שאתה בוחר אנשי ימין ובסוף מקבל מדיניות שמאל כי יושבים בתקשורת, בפרקליטות ובכל מיני מוקדי מפתח והם מנהלים את העסק.
"לכן ראוי ונכון שיריב לוין יהיה שר המשפטים, שיבנה את האיזונים מחדש ויחזיר קצת סדר למערכת שאיבדה איזון לגמרי".