דבריהם של פרשני חברת החדשות גיא פלג ואמנון אברמוביץ' ממהדורת שישי ממשיכים לעורר סערה. במהלך השידור אמר פלג כי הוא לא מעלה על הדעת שרה"מ נתניהו ימנה את יריב לוין לשר משפטים עקב עמדותיו כלפי מערכת המשפט ועל רקע כתב החשדות נגד נתניהו, ואילו אברמוביץ' התבדח על כך שמינוי כזה יוסיף לנתניהו שנת מאסר. 

פרשן חברת החדשות, אמנון אברמוביץ', התייחס היום (ראשון) לסערה בעקבות דבריו ואמר כי הם לא הובנו כפי שהתכוון. "נתתי פעמיים הערת אזהרה שמדובר בבדיחה. אני לא אחראי לכבדי שמיעה או הבנה, אבל מה לעשות, הבדיחה לא תפסה. כנראה שהיא לא היתה מוצלחת, ולא מן הנמנע שחלק לא הבינו אותה", אמר אברמוביץ'.
פרידמן ורמון אמרו שלא פעם תפרו תיקים על מי שדיבר על הפרקליטות.
"אני לא דובר הפרקליטות ובאתי איתם בדיון לא פעם ולא פעמיים, גם איתם וגם עם מערכת המשפט".


"נתניהו לא חושש, הוא יודע שלא היה כלום ולא יהיה כלום, הוא איננו חושש מהעמדה לדין וממשפט. יש מי שמאמין שזה התקיים. בפועל זה 2-3 עיתונאים וראש ממשלה אחד. נתניהו אמר בריאיון המפורסם בערוץ 20 ש'אמנון יודע, יש לו מקורות לא רעים'. יש לי בסיס מוצק לחשוב שנתניהו חושב, מאמין ומשוכנע מי יועמד לדין ומי לא יועמד לדין"

מזווית הראייה שלך המערכת המשפטית יודעת להתחשבן?
"את זה אני לא מקבל, מערכת המשפטית היא איטית, מסורבלת, הכרעותיה הן מאוחרות מאוד, אבל אני עדיין חושב שמכל מערכות חיינו היא הנקייה והעניינית ביותר".

 
יש פה חידת ליברמן, הוא באמת יעמוד על שלו עם הגיוס והפנים?
"אין לי הרבה שעות ליברמן, אבל יש לי הרבה שעות נתניהו, שמיר ודרומה. אני חושב שלליברמן יש הזדמנות פז להיות בעמדה כלל ישראלית. לו אני ליברמן הייתי קובע ממשלת אחדות של הליכוד, כחול לבן וישראל ביתנו, שהוא לוקח את תיק הביטחון, חוק הגיוס, ברית הזוגיות, וכך היה קונה לעצמו מעמד לקראת הבחירות הבאות".

גנץ, אשכנזי ויעלון יסכימו לשרת בממשלתו של נתניהו?
"אני כל הזמן הגדרתי את כחול לבן מפלגת מרכז ימין לפי הסקאלה שלי, לפיד אמר אנחנו הליכוד של פעם, אז הליכוד של פעם יילך לקואליציה עם הליכוד של היום. אני לא אומר שזה יבוא לעולם, ייתכן מאוד שלא, אבל בעיות אידיאולוגיות לא יהיו שם". 
 
מי האבן הראשונה שתתפרק מ"כחול לבן"?
"אם הגעתי לגיל שמותר לי לצטט את עצמי, אני אגיד ש'כחול לבן היא אוטובוס שעליו עמלו אנשים של הלוך וחזור, ושאם היא לא תהיה מפלגת שלטון, האוטובוס ימשיך לנסוע וכל אחד יירד בתחנה שלו. קשה לי לצפות מי יהיה ראשון. כשיש 35 נוסעים, המועמדים הם לא מעטים".