ועדת הבחירות המרכזית הודיעה הערב (ראשון) כי השר נפתלי בנט ונציגי הימין החדש עיינו אחר הצהריים בחומרים הגולמיים של הספירה במעטפות הכפולות ומהבדיקה שנערכה לא נמצאו פתקי הצבעה פסולים לרשימת הימין החדש, למעט פתק אחד בלבד, זאת לאחר טענות מצד המפלגה לאי סדרים חמורים במהלך ספירת הקולות של המעטפות הכפולות במהלך השבוע שעבר.

עוד ציינו בוועדת הבחירות: "לבקשת השר בנט, ולפנים משורת הדין אישר היום יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, המשנה לנשיאת בית המשפט העליון, השופט חנן מלצר, לשר ולנציגיו לעיין היום, בחומרים הגולמיים של ועדות הספירה של המעטפות הכפולות שנספרו בכנסת וזאת לאור הטענה כי הייתה פסילה מסיבית של פתקי הימין החדש. לאחר עיון בחומרים לא נמצאו פתקי הצבעה פסולים לרשימת הימין החדש, למעט פתק אחד בלבד פסול שנפסל מעילה שבחוק".

במערכת הפוליטית מעריכים כי בעקבות הכישלון של הימין החדש, שלא עברה את אחוז החסימה, שרת המשפטים שקד תתפקד לליכוד, שם היא זוכה לפופולריות רבה. שקד נבחרה בינואר 2012 למרכז הליכוד בסניף קריית ארבע וכן למועצת סניף צפון תל אביב, אך פרשה לאחר כחמישה חודשים והצטרפה למפלגת הבית היהודי, שממנה התפלגה עם בנט לקראת הבחירות האחרונות, לצורך הקמת הימין החדש. התפקדות מחודשות לליכוד תאפשר לה בעתיד להתמודד בפריימריז על מקום בצמרת המפלגה, בעידן שלאחר נתניהו.
 
בליכוד מעריכים כי שקד נגררה בידי בנט להרפתקה של הקמת הימין החדש, ובעקבות הכישלון המהדהד ייפרדו השניים והיא תתפקד בקרוב לשורות מפלגת השלטון.
 
הראשון שהעריך כבר ביולי בשנה שעברה כי שקד עשויה להגיע בסופו של דבר לליכוד היה ח"כ דוד ביטן, שאמר בכנס לשכת עורכי הדין באילת כי אם שרת המשפטים תתמודד בפריימריז של הליכוד, היא תזכה במקום הראשון ותנצח את מירי רגב, גדעון סער, ישראל כ"ץ ובעצם כל מועמד אחר. הדברים קיבלו חיזוק בממצאי סקר מיוחד שנערך עבור "מעריב־סופהשבוע" בידי מכון המחקר פאנלס פוליטיקס, בראשות מנחם לזר, שהראה כי שקד היא הפוליטיקאית הפופולרית ביותר אחרי ראש הממשלה בנימין נתניהו וכי הליכוד בראשותה יכול היה לקבל בבחירות 33 מנדטים.