בית החולים איכילוב הודיע הערב (ראשון) להורים במחלקת היולדות כי אחד ההורים, אב לתינוק טרי, ששהה במחלקה לפני כחמישה ימים אושפז היום בבית החולים שיבא תל השומר לאחר שהתפרצה אצלו מחלת השחפת. על פי החשש, האב שהה בבית החולים במהלך תקופת דגירת המחלה, שיכולה להימשך כ-12 יום, ועל כן יתכן והתינוקות נחשפו לחיידק המידבק.



מבית החולים נמסר כי לשכת הבריאות המחוזית תפנה בימים הקרובים להורים של התינוקות ששהו בזמן זה בתינוקיה לקבלת חיסון בהתאם להנחיות. התינוקות הבודדים שנשארו עדיין באשפוז חוסנו היום. לאף אחד מהתינוקות לא נשקפת סכנה מהחשיפה או מהחיסון. בית החולים מדגיש כי מדובר באירוע שחלף ואין לו שום משמעות ליולדות המגיעות כעת לבית החולים. כמו כן, העובדה שהאב ובת זוגו היולדת שהו בחדר פרטי כמו הקטינה את עוצמת החשיפה הפוטנציאלית. כמו כן, בבית החולים שיבא הבהירו כי מצבו של האב קל.



רק לפני כ-10 ימים אושפזה דיילת אל על במצב קשה לאחר שנחשפה למחלה בטיסה שיצאה מניו יורק לישראל. הדיילת, בשנות ה-40 לחייה אושפזה בבית החולים מאיר בכפר סבא כשהיא מורדמת ומונשמת. הדיילת ככל הנראה מחוסנת במנה אחת של חיסון נגד חצבת. הדיילת הגיעה לבית החולים בהכרה מעורפלת בשל מחלת החצבת.