פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שני) כתב אישום לבית משפט השלום בנתניה נגד בעז ליובין (27), תושב תל-אביב, בגין שישה אישומים הכוללים מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 14 שנים וכן החזקה וצריכת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין. 
על פי כתב האישום, במהלך שנת 2015 הנאשם לימד שיעורי פיתוח קול ושיעורי נגינה על פסנתר בבית ספר בראשון לציון. במהלך השנים 2016- 2019 הנאשם לימד שיעורי פיתוח קול ושיעורי פסנתר בסטודיו למוזיקה בעיר בשרון. במהלך השיעורים שהעביר הנאשם במתנ"ס ובסטודיו נהג הנאשם לתרגל עם הקטינים שלמדו אצלו תרגילי נשימה ותרגילי דמיון מודרך, במהלכם הורה לקטינים לשכב על הרצפה על גבם. על פי המתואר באישום הראשון, במהלך שנת 2015, עת הקטין למד שיעורי פסנתר אצל הנאשם במתנ"ס, ובמספר הזדמנויות שונות, חיבק ליובין את הקטין ועשה בו מעשה מגונה. 
על פי המתואר באישומים השני עד החמישי, במהלך השנים 2016-2019, במהלך התרגילים אותם נהג הנאשם להעביר בשיעורים בסטודיו, ובמספר רב של הזדמנויות שונות, עשה הנאשם מעשים מגונים בקטינים.

התובעת, ידי עו"ד חגית זכאי סלע, כתבה בבקשת המעצר: "מדובר במי שפעל בשיטתיות תוך שניצל את תמימותם של הקטינים שלמדו אצלו, עשה שימוש לרעה בעובדה כי העביר את שיעוריו בחדר סגור בו הקטינים ששהו עימו ביחידות, סמכו על כישוריו ומקצועיותו והכל באצטלה של תרגילי דימיון מודרך ו/או תרגילי נשימה, אותם תיאר בפני הקטינים כיכולים לסייע להם במהלך השיעורים".
כזכור, בחמישי שעבר התיר בית המשפט את פרסום שמו ופרטיו של המורה לפסנתר, שנעצר כבר ב–27 במרץ, ומאז התקבלו שש תלונות נוספות נגדו בגין עבירות דומות. שתיים מהתלונות לפחות מבית הספר בפתח תקווה בוטלו, וזאת אחרי שחלק מההורים החליטו למנוע מילדיהם את המעמד של גביית עדות במשטרה כשהבינו כי המעשים שביצע בהם היה של ליטוף בלבד ולא באברים אינטימיים.
אלא, שהיו תלמידים שנפלו קורבן למעשיו הנפשעים לכאורה של ליובין, שידע להגיע אל הילדים מעבר לשעות הכיתתיות בשעה שלימד אותם שיעורים פרטיים בבית הספר בכפר יונה, וכן במסגרת השיעורים בבית הספר בפתח תקווה.
בעקבות חשיפת הפרשה, החלה פאניקה בקרב ההורים שתחילה סירבו להאמין כי מדובר במורה האהוב של ילדיהם. לאחר שהפנימו כי מדובר במורה לפסנתר אותו כיבדו, הם ניסו להדחיק שילדיהם היו חלק מהקורבנות. אלא, לאחר שהבינו את חומרת המעשים ולאחר מספר שיחות בבית הספר עם גורמי מקצוע, החליטו חלק מההורים להגיש תלונה מסודרת ולדאוג לטיפול הולם בילדיהם.