יו"ר דגל התורה, חבר הכנסת הרב משה גפני התראיין ליומון "יתד נאמן" לפני המפגש של מפלגתו היום (שני) עם נשיא המדינה, במהלכו היא צפויה להמליץ על ראש הממשלה בנימין נתניהו לראשות הממשלה.

גפני פירט את העקרונות עליהם תעמוד מפלגת דגל התורה. הוא הדגיש כי הוא בעד חוק הדיחוי, ואמר כי "בעוד פחות משלושה חודשים תפוג הארכה הנוספת שהעניק בג"ץ ושוב יווצר מצב בו לא יהיה מעמד מסודר לבני הישיבות". הוא ציין כי יש להעביר חוק מסודר באופן מידי, אשר יאפשר לכל אחד שלומד תורה להמשיך ללמוד "מבלי שאיש יוכל להפריע לו בכך".
גפני התייחס גם לנושא שמירת השבת במרחב הציבורי בישראל ואמר כי "יש דברים רבים שצריך לפתור, ניסיונות בלתי פוסקים לחלל את קדושת השבת". 

באשר לנושא החינוך במדינה אמר הרב, כי הוא דורש טיפול "מעמיק ויסודי" וכי המשימה שלו היא לבטל את המחוז החרדי. " הדבר הזה הוקם בחטא, הוא מיותר ורק מזיק". הוא אמר כי "מספיק שיהיה אגף שיטפל בחינוך החרדי וכל הנלווה לזה". לדבריו, המטרה היא "לצמצם את התערבות משרד החינוך בחינוך החרדי".
הרב הבהיר כי נציגי סיעת יהדות התורה ימליצו לנשיא על רה"מ נתניהו להרכבת הממשלה. הוא הדגיש כי "לא נקבל בשום פנים ואופן את מה שאביגדור ליברמן רוצה. לא נתפשר על כך ולא נהיה מוכנים לשמוע מאומה. אם הוא מתעקש על זה, לא תקום קואליציה". 
גפני אמר כי שוחח בימים האחרונים עם יו"ר ש"ס אריה דרעי וכי פנו אליו ראשי איחוד מפלגות הימין  רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ'. הוא ציין כי כל המפלגות הדתיות החרדיות הסכימו על כך שהעקרונות האמורים יוצבו ללא פשרה בפני רה"מ והנשיא. 
הוא ציין כי בבית היהודי "מבינים שנושאים שהוזנחו בעבר יטופלו הפעם". עוד אמר, כי "לא נתחיל לגמגם ולהתפשר. לא יבוא מישהו עם חמישה מנדטים ויציב דרישות מול שלוש מפלגות הגדולות ממנו בהרבה. יש עמדה משותפת ליהדות התורה, ש"ס ואיחוד מפלגות הימין. לא יעמידו אותנו עם הגב לקיר, אנחנו נמצאים כאן כדי לפעול".