וונדר וומן מגיעה לאירוויזיון: בעוד כחודש תארח העיר תל אביב את אירוויזיון 2019, שצפוי להיות האירוע הבין לאומי הגדול, הנצפה והמסוקר ביותר שנערך אי פעם בישראל. ההכנות החלו עם זכייתה של נטע ברזילי בליסבון והיום (שני) נערכה מסיבת העיתונאים הרשמית הראשונה שהציגה את כל התוכניות של עיריית תל אביב ותאגיד השידור הישראלי "כאן", ביניהם כפר האירוויזיון, אירועי הלילה הלבן, תחבורה ציבורית בסוף השבוע ועוד. שבוע האירוויזיון ייחל ביום ראשון ה-12 במאי ויסתיים עם אירוע הגמר הגדול ב-18 במאי.



ההפתעה הגדולה שנחשפה הבוקר היא שהכוכבת הישראלית הבינלאומית גל גדות תיקח חלק בגמר האירוויזיון, אולם עוד לא ברור אם היא תיקח חלק במופע עצמו או בסרטון שיוקרן. כמו כן נחשפו פרטים נוספים על האירוע הענק



כפר האירוויזיון:


גן צ'ארלס קלור יוסב למתחם ענק שיפעל משעות אחר הצהריים ועד 23:00 בלילה ויכלול הופעות של אומנים ישראלים כגון סטטיק ובן אל, סטפן, שפיטה, עברי לידר, להקת אתניקס וכמובן גם כוכבי עבר הווה של התחרות, ביניהם יזהר כהן ודנה אינטרנשיונל.



מופעי חצאי הגמר והגמר יוקרנו על מסכי ענק לטובת עשרות אלפי התיירים והמקומיים המתוכננים להגיע וכמו כן, יהיו מתחמי מזון, מרכז מידע לתיירים, ואפילו אולפן ללימוד מילים בעברית.



אירועי הלילה הלבן - יום חמישי 16 במאי:

אירועי הלילה הלבן בתל אביב הוקדמו השנה על מנת להשתלב בשבוע האירוויזיון ולכן ייערכו בערב חצי הגמר השני, יום חמישי ה-16 במאי ויכללו מלבד חגיגות בכפר האירוויזיון גם מתחם גרוב מזרחי בגן הפסגה, אלקטרו אירופה - חגיגה של דיג'ייז ואמנים אלקטרוניים מרחבי אירופה בכיכר קדומים, טברנה יוונית בנמל יפו, מופע זריחה בחוף הצוק ועוד אירועים רבים ומעניינים.



תחבורה בסוף השבוע:


עיריית תל אביב תעמיד אוטובוסים ללא עלות שיאפשרו הגעה מהירה לאקספו, האולם בו תערך התחרות. האוטובוסים יצאו מהכרמלית וינועו דרך שני מסלולים, גם בסיום המופע יחכו האוטובוסים לצופים על מנת לפזר אותם חזרה במלונות שלהם וברחבי העיר. המידע יונגש באנגלית בתחנות ובאוטובוסים.



עוד בתוכנית לשבוע האירוויזיון:


בנמל יפו יושמעו שירי אירוויזיון מכל הזמנים, במתחם התחנה יונחו ערסלים ופינות צ'יל אאוט, בנמל תל אביב תיערך קבלת שבת חגיגית בסימן האירוויזיון, תיפתח תערוכת בראשית המוקדשת לדנה אינטרנשיונל ובערב חצי הגמר השני, לפני תחילת התחרות, יופיעו שלוש זוכות עבר מיתולוגיות - אן מארי דוד שזכתה 1973, קרולה, הזוכה השבדית מ-1991 ולורין הזוכה בשנת 2012 עם השיר אופוריה



זו תהיה השנה ה-64 של התחרות, הפעם השלישית שהיא תיערך בישראל והפעם הראשונה שהיא תתקיים בעיר תל אביבי-יפו.