העיתונאי אראל סג"ל התייחס היום (שני) בתכניתו ב-103FM לכישלון של מפלגת "הימין החדש" בבחירות, וטען כי "לאיילת שקד יש תקומה פוליטית, לגבי בנט - אני לא יודע". מלבד זאת, הוא העריך כי "הזיווג בינה לבין בנט הסתיים". 



"בזמן אמת אני חשבתי שפירוק הבית היהודי הוא טעות", הסביר סג"ל בפתח דבריו. "לפעמים צריך להחליט מהשכל ולא מהרגש והאגו. כל מי שביקר את הפירוק הזה צדק. הם לא הצליחו להיכנס לכנסת. הקמפיין שלהם היה גרוע וילדותי, ולבי יוצא אליהם. אני אפתח בקבוק שמפניה אם הם ימצאו את הקולות וייכנסו לכנסת. לדעתי הזיווג הפוליטי הזה הסתיים. זה לא יימשך יותר. אינני יודע איפה הם יהיו".





לדבריו, "אריק שרון תמיד אמר שהכי חשוב להישאר על הגלגל. איך נשארים על הגלגל כשאתה בחוץ? אם היו יחסים טובים בין בנט ושקד לנתניהו אולי היו ממנים את אחד מהם לשגריר באו"ם. אנשים לא מבינים שדם רע בתוך המחנה הוא רעיל הרבה יותר מבין מחנות".



"אני באמת מאמין שלאיילת שקד יש תקומה פוליטית", הוסיף איש התקשורת. "אני לא יודע לגבי בנט. העובדה היא שהם לא עבדו מספיק במערכת הבחירות. נתניהו הלך לחוף הים בנתניה וצעק לאנשים לצאת מהמים וללכת להצביע. זה הרצון והיצר שניצח. ראיתי אתמול את בני גנץ מאופר כמו כורכום. מה אתם מתגאים בניצחון? האם שמעת את נתניהו פעם אחת אומר שהוא ינצח? הוא תמיד אמר שהוא יפסיד".



בהתייחס להישג של מפלגת כחול-לבן אמר העיתונאי כי "חזרנו לאותה חלוקת מנדטים שהייתה בבחירות הקודמות. עברו גג שני מנדטים מהימין הרך, אך גוש השמאל נשאר על עשרה מנדטים חלשים. למפלגת העבודה היה תקציב של 26 מיליון שקלים וכעת הוא יורד לשישה. עם שישה מיליון תקציב הפעילות יותר לאפס. זו מכת מוות למפלגה. אגב, למה רביב דרוקר כל כך בעד אחדות?".