שמענו בחיינו על ראשי ערים שקרובים לתושבים שלהם, אבל זה כבר יותר מדי. כלי התקשורת בסין דווחו לאחרונה על ראש עיר לשעבר, שנתפס מנהל רומן עם אשתו של חברו הטוב ביותר. הגבר מפוקפק, שידוע רק בשם "מר ליו", כיהן בכראש העיר של וונצ'ואן עד לשנת 2017. בתקופת כהונתו, הוא נהג לבקר בקביעות את חברו הטוב "מר יאנג", אז גם התוודה לאשתו.

בהמשך, השניים גם הפכו לקולגות לאחר כשהאישה החלה לעבוד כמזכירה במשרד שלו. "יאנג" החל לחשוד שמשהו קורה ביניהם, אבל לא הצליח למצוא לכך הוכחות. יום אחד הוא השאיר בטעות את מצלמת הרכב שלו בבית בלי לדעת שהיא דולקת, וכשחזר וצפה בסרטון לא נותרו לו שום ספקות. בסרטון, שהעלה לרשתות החברתיות, נראת אשתו ו"ליו" מתמזמזים בפתח הבית - הם מתנשקים ומתלטפים, ואז ראש העיר החביב פותח לאישה את רוכסן השמלה והחזייה. את מה שקרה בהמשך, "יאנג" בחר לצנזר.

"יאנג" סיפר לחדשות Shang You News שהשאיר את המצלמה בבית כי חשב שהיא מקולקלת, ונחרד לגלות שהיא תעדה את המפגש. הוא מיד יצר קשר עם הנהלת העירייה כדי ליידע אותם על מעשיו של "ליו" וגם שלח להם את הסרטון, אך לא קיבל מהם תגובה. זמן לא רב לאחר הגילוי המזעזע הוא התגרש מאשתו, לה היה נשוי 20 שנים. לדבריו, היא הכחישה את הרומן וטענה שזה היה אירוע חד פעמי, "טעות" שקרתה לאחר ש"ליו" הגיע לביתם שיכור. היא התעקשה שהשניים רק "ידידים טובים וקולגות". כמו כן, היא משוכנעת שהסרטון צולם במכוון ובמצלמה נסתרת.