בנימין נתניהו מקבל את חפצי יוני ז"ל. קרדיט: עמוס בן גרשום, לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו ואחיו ד"ר עדו נתניהו נפגשו עם יוסף שמש שהיה פקודו של יוני נתניהו ז״ל בחיל השריון וקיבלו ממנו פריטים אישיים של יוני ז"ל. הפגישה התקיימה בלשכת רה״מ בירושלים. ראש הממשלה נתניהו ואחיו עדו קיבלו לידיהם פריטים אישיים של יוני ז״ל שיוסף שמש שמר ברשותו מאז שירותם המשותף בגדוד 71 של חיל השריון ברמת הגולן.



בין הפריטים שנמסרו לראש הממשלה ואחיו: סכין הקומנדו של יוני, הגדה של פסח בה קרא יוני בסדר פסח המוזכר ב"מכתבי יוני", סרבלו האישי, ספרים שהעניק ליוסף, חולצת יחידה, שק שינה, כפפות ומצפן.






רה״מ נתניהו אמר כי ״יוסף היה חייל של יוני בגדוד השריון, גדוד 71, ברמת הגולן אחרי מלחמת יום הכיפורים. הוא שמר אצלו מאז חפצים אישיים של יוני והביא לנו אותם עכשיו. אחי עדו ואני מאוד מתרשמים, אנחנו מכירים חלק מהדברים הללו, סכין הקומנדו הזו הייתה ביחידה, אנחנו מכירים את הספרים של יוני, ויש כאן עכשיו הגדה לקראת חג הפסח שהוא השתמש בה בסדר שהוא ערך לחיילים שלו. זו תזכורת מאוד מרגשת מהעבר. אני מאוד מודה לך, תודה לך".



ד"ר עדו נתניהו אמר כי "מרגש אחרי כל כך הרבה שנים לראות את הדברים האלה, במיוחד לראות את אותה הגדה שיוני כתב עליה במכתבים שלו. הוא כתב על הסדר המיוחד שהוא ערך בגדוד במכתב מאוד מיוחד ומאוד מרגש. תודה לך".