יש הרבה דרכים להתמודד עם בעיות וסכסוכים במשפחה, רק שחשוב להבדיל בין אלו שהן לגיטימיות לבין אלו שיסבכו אתכם עם המשטרה. כך למשל התעלמות, חרם, צעקות וריבים ארוכי שנים זה לגמרי נפוץ, ולא תמצאו משפחה אחת שהצליחה להסתדר בלעדיהן. לעומת זאת להכות, להעלים או לרצוח אנשים זה לא משהו שהיינו ממליצים עליו, שכן זה עלול לגרום לכם לבלות הרבה זמן מאחורי הסורגים.
 
על כך יוכל להעיד מייקל בטאלר בן ה-45 מבריטניה, שצפוי להיכנס לכלא כי ניסה לפתור בעיה משפחתית בדרך לא חוקית - על ידי הזמנת רוצח שכיר לחבר של בתו החורגת. כל זאת, בגלל שהחבר אסר עליו לראות את הנכד שלו, אותו כה אהב. למרבה המזל, ניסיון ההתנקשות נכשל בגלל שבאטלר לא פנה למישהו מיקצועי, אלא ביקש עזרה מחבר עם מצפון, שהקליט את כל השיחות איתו.

מייקל בטאלר. צילום: טוויטר
מייקל בטאלר. צילום: טוויטר

 

בעדותו בבית המשפט, החבר, פיטר וינסט, סיפר שבאטלר הציע לו הרבה מאוד כסף כדי לפצוע קשה או לרצוח את החבר של ביתו. "הוא רצה שהוא יעלם לחלוטין מהתמונה כי הוא שנא אותו", סיפר וינסנט. בשיחות שהקליט אפשר לשמוע את באטלר אומר: "יש לי בעיה ואני צריך שתטפל בה". בהמשך, ניתן לשמוע אותו מציע לוינסנט 500 ליש"ט כדי להכות את החבר עד ש"לא יהיה יותר גבר נאה". 

הוא אמר לוינסנט שימתיק את העסקה ויוסיף עוד 2,000 ליש"ט, אם הוא "יחסל" אותו ו"יגרום לו להיעלם בנהר" או בתוך מכונית בוערת. לאחר מכן, הוא נתן לו תמונה של החבר ואת כתובת מגוריו. וינסנט העמיד פנים שהוא מסכים לעסקה, אבל מיד לאחר השיחה עם באטלר רץ למשטרה וסיפר להם הכל. השבוע, באטלר הורשע  בניסיון רצח וכן בניסיון לגרום נזק גופני חמור לחבר של בתו. השופט אומנם סיכם את המשפט בכך שאמר לבאטלר: "לא הראית שום חרטה", אבל  נתן לו עונש קליל של שש וחצי שנות מאסר בלבד.