רגינה בנד, אם חד הורית לשלושה, סיפרה היום (שלישי) ב-103FM על בתה בת ה-15 אושר - טרנסג'נדרית שלא הולכת לבית הספר בגלל אלימות שהיא חווה: "מגיל שנתיים ידעתי שיש לי ילדה בבית וקיבלתי את זה באהבה רבה", סיפרה לאילה חסון, "קיבלתי את זה באופן מלא לגמרי. ידעתי שמה שהילד שלי יחליט להיות כל עוד זה לא פשע זה בסדר".
אושר לא הולכת לבית הספר.
"נכון". 

 
למה היא לא הולכת לבית הספר?
"כשהיא הולכת לבית הספר וחווה אלימות מילולית ופיזית וללא הפסקה. באחד המקרים אפילו נשלף סכין. גם פה מערכת החינוך שיקרה. בבית הספר באשקלון לא טיפלו בנושא. 
איך הילדה מרגישה?
"הילדה נמצאת כיום במיטה ולוקחת כדורי הרגעה. היא לא יוצאת מהבית בלעדיי או בלי חברתה הטובה ביותר מכיוון שסביב מקום מגורה גרים אותם ילדים שמציקים לה והיא מפחדת להיום שם".
 
ממשרד החינוך נמסר בתגובה: ממשרד החינוך נמסר בתגובה: בעקבות הטענות הקשות, ערך המשרד בדיקה מקיפה אל מול בית הספר. מהבדיקה עלה  כי צוות בית הספר עושה כל מאמץ כדי לסייע לתלמידה ולתת לה את המענים הנדרשים. בעניין זה יצוין, כי לבית הספר עמדה ברורה לפיה התלמידה מהווה חלק בלתי נפרד מקבוצת התלמידים שלה, והוא פועל לאור מדיניות זו. גם במקרים של האלימות הקשה, אלה טופלו במלוא החומרה תוך מעורבות של גורמי אכיפת החוק. מאחר שמדובר בנושא מורכב ועל רקע צנעת הפרט המשרד מנוע מלהיכנס לפרטיו.
מבית הספר לא נמסרה תגובה