הכשרה חברה לביטוח הודיעה כי היא פותחת במיזם חדש בשם GO דירה, בניסיון למשוך קהל לקוחות חדש. GO דירה מצטרף ל-GO רכב, אותו מפעילה החברה בחודשים האחרונים. מעתה מאפשרת החברה רכישת פוליסת ביטוח דירה מלאה אונליין בתום הליך של עשרה צעדים. ההליך החדש נותן ללקוח הצעות מחיר לתשלום מיידי כולל חתימה. 



פוליסת GO דירה כוללת בתוכה גם שני חידושים: הראשון, ביטוח נזק תאונתי משימוש באופניים וקורקינטים חשמליים. מדובר בכיסוי אטרקטיבי במיוחד לאור עלותו הנמוכה ביותר והיקפו הרחב המיועד, בין היתר,  עבור כל בני הבית וכל האופניים החשמליים שבבעלות בני המשפחה המתגוררים בדירה.

השני הוא המערך לטיפול בנזקי המים והצנרת שמוקם בתוך חברת הכשרה חברה לביטוח ולא ע"י קבלן, כפי שנהוג בכל חברות הביטוח האחרות. בתוך המערך מופעל מוקד מאויש 24/7 עם מוקדנים מקצועיים המועסקים ישירות ע"י החברה ואחראי אישית לטיפול בנזילות המבוטחים. המוקד מתחייב על זמן תגובה מהיר, על פי תיעדוף האירוע והנזק כשהמסגרת היא עד 24 שעות לתחילת הטיפול. צוות המערך ילווה את הלקוח משלב פתיחת הקריאה, פתיחת תיק התביעה ועד סוף הטיפול בנזק- החזרת המצב לקדמותו. 


לקוחות GO דירה יוכלו בעתיד לנהל את ביטוח הדירה באזור האישי באתר האונליין, או באמצעות אפליקציית GO שתאפשר לבעלי הפוליסה שליטה מלאה על הנעשה בתוך הבית שיהפוך לבית חכם ותכלול התרעות על שריפה, הצפה או נזקי מים משמעותיים. 
 
שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח: "אנו ממשיכים להשקיע ולפתח את תחום החדשנות והדיגיטציה ובמקביל לחזק את סוכני הכשרה באמצעות פיתוח כלים דיגיטליים מתקדמים, אשר יהפכו את החברה למובילה בשוק. פוליסה ייחודית ומתקדמת זו, המצטרפת להקמת מערך הטיפול בנזקי מים הייחודי לחברה, הופך את הכשרה לבעלת פוליסת ביטוח הדירה הטובה ביותר בענף הביטוח. אנו לוקחים על עצמנו אתגר, להרים את הכפפה ולהוביל שינוי של ממש, בכל האמור בשירות בפוליסות ביטוחי הדירה.  מדובר בשינוי תפיסתי בענף, של לקיחת אחריות וניהול מלא של התביעה לטובת המבוטח".
המנכ"ל שמעון מירון. צילום: רמי ירון, יח"צ
המנכ"ל שמעון מירון. צילום: רמי ירון, יח"צ