לאחר חמש שנים, אינספור שיחות טלפון, הודעות באינטרנט וניסיונות הצלה כושלים - קארן נטלטון מאוסטרליה איתרה את נכדיה היתומים, ילדיו של מחבל דאעש מפורסם, הנמצאים כעת במחנה פליטים בסוריה. בעת המפגש היא איתרה במחנה אל-הול שבצפון-מזרח סוריה, גם שני נינים שלא הכירה וגילתה כי נכדתה נמצאת בחודשי הריון מתקדמים.
זו הפגישה הראשונה שלה עם זיינאב, הודא וחומזה שארוף, מאז שנלקחו על ידי אימם טרה נטלטון, אשתו של חאלד שארוף, לוחם דאעש ידוע לשמצה, והצטרפה עימו לארגון המדינה האיסלאמית. בשנים שחלפו, טרה, חאלד ושני בניהם הבכורים מצאו את מותם.
בפברואר 2014, טרה וילדיה טסו לחופשה במלזיה, והיא סיפרה לאמה כי בכוונתה לטוס לטורקיה כדי לבקר בארמון באיסטנבול שבו צולמה אופרת הסבון האהובה עליה. היא הבטיחה לאמה כי תשוב בעוד כמה חודשים. "נישקתי את טרה והילדים, לא ידעתי שאני למעשה נפרדת מהם אז", אמרה לרשת ABC. כעת היא מקווה שהאיחוד המרגש ביניהם יוביל להחזרתם הביתה. 

כאמור מאז 2015 היא ביצעה כמה ניסיונות לאיתור נכדיה בסוריה, כאשר הדרך היחידה לשמור איתם על קשר היתה יישומונים להעברת הודעות. היא הצליחה לתקשר עם בתה טרה עד ספטמבר 2015, אז היא מצאה את מותה כתוצאה מבעיית מעיים. נטלטון אף טסה לטורקיה פעמיים במטרה לסדר דרכי מילוט למשפחתה, אך נכשלה בכך.
בחודש שעבר נטלטון קיבלה את שיחת הטלפון שחלמה עליה במשך חמש שנים. "ביום שישי בלילה קיבלתי שיחת טלפון מהודא שסיפרה לי שהיא במחנה הפלסטינים, ויומיים לאחר מכן הגיעו גם זיינב וילדיה הגיעו למקום. אז היא ארזה מזוודות והמריאה על מטוס לארביל שבעיראק, ממנה יצאה למסע מסוכן לגבול סוריה ולמחנה הפליטים בו שהו נכדיה.
במשך כ-45 דקות היא הלכה בשבילי הבוץ של המחנה, אשר מתגוררים בו למעלה מ-70 אלף איש, תוך שהיא קוראת בשמות נכדיה. בסופו של דבר, אישה בעלת מבטא בריטי סיפרה לה היכן נמצאת משפחתה. גורמים רשמיים באוסטרליה הסבירו לה שילדיה ישוחררו מהמחנה בקרוב, כדי שיוכלו לחזור לאוסטרליה. עם זאת, עדיין לא ברור מתי זה יקרה.