עמי משולם, בנו של הרב עוזי משולם ז"ל, פנה היום (שלישי) במכתב לשרת המשפטים איילת שקד וביקש ממנה ערב חג החירות ולקראת סיום כהונתה כשרת המשפטים לתמוך בבקשת החנינה לאביו שהוגשה לנשיא המדינה ואשר עדיין נשקלת. "בדיוק לפני כשנתיים התראיינת לתוכנית פגוש את העיתונות. נושא הראיון היה פרשת ילדי תימן מזרח ובלקן וזאת לאחר המידע והפרסומים הרבים אודות מימדיה והיקפה של פרשה כאובה זו, הנוגעת שנים רבות לאלפי משפחות בישראל", כתב עמי משולם לשרה.
 
"במהלך הראיון התבטאת ואמרת כי נעשה עוול כלפי מורי ורבי הרב עוזי משולם הי"ד. כידוע כבר לפני עשרות שנים חשף אבי את הפרשה והביאה לידיעת הציבור. לצערנו למרות הכאב הציבורי העצום, "זכה" אבי בזמנו ליחס של זלזול, לעג ובוז מצד הרשויות והתקשורת ואף הושלך לכלא על לא עוול בכפו".
 
"כאמור בימים אלה בהם מזדעזע הציבור חדשות לבקרים מהפרשה ברור כי כלפי אבי הרב עוזי משולם נעשה עוול וכי הוא צדק בדבריו. אנו נמצאים כיום ימים ספורים טרם כניסתה של ממשלה חדשה. במהלך פגישותיו עם הסיעות השונות אמר הנשיא ריבלין כי העם רוצה אחדות. ברוח דברים אלה אני פונה אליך כשרת המשפטים המכהנת, כי תתמכי בבקשת החנינה למורי ורבי אבי עוזי משולם ז"ל אשר הוגשה לאחרונה ואשר עדיין נשקלת".
 

בחודש נובמבר האחרון הגישו עמי משולם והשרה גילה גמליאל בקשת חנינה לנשיא המדינה ריבלין ולשרת המשפטים שקד. על פי ההליך המקובל מחלקת החנינות במשרד המשפטים מעבירה המלצה לשרה ורק לאחר מכן הבקשה עולה על שולחנו של הנשיא. משולם עמד במרכזה של פרשה שהחלה בפסח 1994. באותה עת הפיץ משולם עלונים בנושא "חטיפת ילדי תימן, מזרח ובלקן", הוא התבצר עם חסידיו החמושים בביתו ביהוד בתביעה להקים ועדת חקירה לחקר היעלמות הילדים. 
 
בתם מצור ממושך שנמשך מספר שבעות עת פרצו שוטרים אל הבית. לדברי השוטרים נפתחה עליהם אש מדויקת מהבית וכדי לנטרל אותה ירה צלף לעבר אחד היורים, שלמה אסולין, חייל בשירות סדיר בן 19. חסידי משולם הורשעו בשורה של עבירות ונידונו לתקופות מאסר של בין 15 חודשים לחמש שנים. משולם עצמו הורשע במתן הוראה לזרוק בקבוקי תבערה על כוחות המשטרה ובשיבוש הליכי משפט. הוא נידון למאסר של 8 שנים אך זוכה מאחת העבירות ועונשו הופחת לשש שנים וחצי.