חופשה אטרקטיבית היא לא פעם צורך בסיסי ומהותי עבור לא מעט אנשים. בין אם מדובר בחופשת קיץ שגרתית אשר נוהגים לצאת אליה מדי שנה בשנה ובין אם מדובר בחופשה סתם כך, באמצע שנה, מכיוון שהאדם זקוק להפוגה משגרת החיים התובענית והלחוצה שלו. על מנת שחופשה אכן תהיה אטרקטיבית, יש צורך לבחור ביעד הנכון. כך לדוגמה, העיר אילת היא ללא ספק העיר המאפשרת לכל אדם לנפוש בה וליהנות ממגוון רחב של אטרקציות. לא משנה אם יש צורך בחופשה משפחתית, בחופשה זוגית או חופשה עם חברים, הרי שהעיר אילת מספקת לאורך כל השנה את כל מה שנכון, טוב ורלוונטי עבור חופשות מעין אלה.

כמובן שאם החלטתם לנפוש דווקא בעיר אילת, כדאי שתבחרו לשהות בבית המלון נכון. ההיצע בתחום בתי המלון באילת הינו רחב ומשמעותי מאוד ולכן, לא פעם אנשים תוהים כיצד עליהם לבחור את בית המלון באילת אשר יסייע לחופשה שלהם להיות מושלמת. בחירת בית המלון הנכון זהו דבר חשוב מאוד לצורך יצירת חופשה מושלמת לאדם הנופש.

שיתוף פעולה בין אושרי גבאי ואסתי לאודר ישראל
לאחרונה נרקם שיתוף פעולה בין כלל העסקים של אושרי גבאי לבין אסתי לאודר ישראל. אסתי לאודר בעלת תשעה מותגים מובילים ויוקרתיים בישראל.

- ברשת מלונות בי תוכלו למצוא "רול אפים" ומסכי פרסום של אסתי לאודר ולקבל שוברי הנחה ייעודיים לנופשי המלון.

- במסעדת השאטו היוקרתית תוכלו למצוא את הרול אפים ומסכי הפרסום של אסתי לאודר לצד עמדות צילום מגניבות וליהנות מקבלת שוברי הנחה למוצרים המדהימים ממגוון חנויות המותגים הגדולים בעולם.

- במועדון סלינה מוצבת עמדת טיפוח ייעודית לבליינים הנותנת שירותי טאץ' אפ לנשים באיפור קוסמטיקה וטיפוח כך שאם שכחת לשים בושם או נמרח לך האייליינר, הנציגות של אסתי לאודר יעניקו לכם טאץ' אפ מושלם למהלך הבילוי ויחלקו לכם דוגמיות ושוברי הנחה למוצרים של אסתי לאודר.

צילום: יח
צילום: יח


אושרי גבאי מעניק לטובת השיתוף פעולה עם אסתי לאודר חשיפה של כחצי מיליון בליינים בעונה וחשיפה של כשני מיליון לקוחות פוטנציאליים בשנה בכלל נכסיו. אסתי לאודר ישראל משמשת כבית ומשפחה גם למאות עובדים בעסקים של אושרי גבאי ומעניקה להם הנחת עובד בכל חנויות הרשת.


מדוע דווקא אילת?
בין אם אתם מתכננים לצאת לחופשה זוגית, חופשה משפחתית או חופשה קצרה עם חברים הרלוונטית לצורך חגיגת מסיבת רווקים, מסיבת רווקות, יום הולדת או כל דבר אחר, העיר אילת היא העיר האטרקטיבית ביותר עבורכם. ראשית כל, העיר אילת רלוונטית לחופשות אטרקטיביות בכל עונות השנה. באילת ישנו מזג אוויר נוח כמעט בכל יממה בשנה ולכן, לא משנה מתי תחליטו להגיע לאילת במהלך השנה, הרי שסיכוי סביר שתיהנו ממזג אוויר נעים ונוח.

מעבר לכך, אין ספק שהעיר אשר מציעה מגוון רחב של אטרקציות עבור הנופשים בה היא העיר אילת. באילת ניתן למצוא אטרקציות לכל המשפחה, ים, מועדונים, מתחמי אירועים ועוד. האטרקציות מתחלקות בהתאם לגיל הנופשים ואין נופש אשר לא ימצא אטרקציה המתאימה לגילו ולאופיו בעיר אילת. סיבה נוספת לנפוש דווקא בעיר אילת כרוכה בבתי המלון הקיימים באילת. אילת היא עיר תיירותית ולכן היא מציעה מגוון רחב של בתי מלון עבור הנופשים בה.

ישנם בתי מלון יוקרתיים יותר או פחות, בתי מלון המתאימים עבור חופשות משפחתיות ובתי מלון המתאימים יותר לנופשים צעירים שבאים לחגוג בעיר אילת אירוע כלשהו לאחד מחבריהם. חשוב לבחור את בית המלון הנכון על מנת ליהנות מהשהייה שלכם בעיר אילת באופן המקסימלי.
 
כיצד תבחרו את בית המלון הטוב ביותר באילת

אם אתם מחפשים בית מלון אטרקטיבי ואיכותי אשר מספק את החוויה הטובה ביותר עבור השוהים בו, כדאי שתכירו את רשת מלונות בי, אשר העומד בראשם הוא לא אחר מאשר איש העסקים אושרי גבאי. איש העסקים אושרי גבאי שיפץ מלונות קיימים באילת והפך אותם למלונות אטרקטיביים, מיוחדים ודקורטיביים, אשר מעניקים לכל אדם ששוהה בהם חוויה אחרת וייחודית, מכל בית מלון שאי פעם שהו בו.

אז מהי בעצם רשת מלונות בי הוטלס? מדובר ברשת מלונות חדשה וצעירה אשר כוללת שלושה בתי מלון: מלון בי יוניק, מלון בי סנטר ומלון בי קלאב. חשוב מאוד שתדעו שנציגי רשת בי הוטלס רואים את עצמם כאחראיים בלעדיים על החופשה שלכם ולכן, הם יעשו הכל על מנת שהשהייה שלכם באחד מבתי המלון של הרשת, תהיה השהייה המהנה והאטרקטיבית ביותר שיכולה להיות. רמת השירות במלונות הרשת היא גבוהה מהרגיל וכל חופשה במלונות הללו תסתיים ללא ספק בטעם של עוד.

מכיוון שאושרי גבאי משתף פעולה יחד עם מתחמי האירועים והבילוי האטרקטיביים ביותר באילת כגון: שאטו אילת המהווה מתחם אירועים ייחודי, אטרקטיבי ומרהיב, קרייזי אלפנט וסלינה אילת אשר מהווים מועדונים יוקרתיים ואטרקטיביים מאוד בעיר אילת, הרי ששיתופי הפעולה הללו מאפשרים לכל אדם ששוהה במלון ליהנות ממגוון אירועים שונים הנערכים בשיתוף הפעולה זה בין רשת המלונות לבין מתחמי הבילוי בעיר אילת. 
 
קצת על המלונות ברשת בי הוטלס

אז כפי שנאמר, רשת בי הוטלס בראשותו של אושרי גבאי כוללת שלושה מלונות אטרקטיביים:

מלון בי סנטר אילת: מדובר במלון הממוקם במרחק הליכה לים, לקניון ואף לטיילת. מלון קלאסי עבור נופשים המעוניינים ליהנות מהאטרקציות השונות בעיר אילת. המלון עצמו הוא מלון מודרני והאווירה בו היא אווירה צעירה ותוססת. אם אתם מחפשים את המקום האטרקטיבי עבור חופשה של חברים החוגגים יום הולדת, מסיבת רווקים או סתם רוצים ליהנות יחדיו, הרי שמלון בי סנטר באילת הוא בהחלט המלון האידאלי עבורכם. במלון זה יש 52 חדרי אירוח ו-8 סוויטות מפנקות מאוד. כמו כן, במלון ניתן למצוא בריכת שחייה הממוקמת תחת כיפת השמיים ועוד. מרבית הצעירים אשר מגיעים כיום לעיר אילת, בוחרים דווקא במלון זה.

מלון בי יוניק באילת: במרחק של 400 מטר מחוף הים. המלון מתאים מאוד עבור משפחות המחפשות חופשה אטרקטיבית מאוד, של חצי פנסיון שתייה ואלכוהול חופשית במחיר אטרקטיבי מאוד. ניתן למצוא במלון 113 חדרי משפחה וחדרי זוגות וכן, ניתן למצוא במלון צוות בידור, משחקיה עבור ילדים, בריכה המתאימה הן עבור מבוגרים והן עבור ילדים, ספא אשר מציע לכל נופש מגוון רחב של טיפולים מפנקים ועוד. הארוחות המוצעות במלון הנן ארוחות שף עשירות וטעימות. מדובר באחד המלונות האיכותיים מאוד עבור חופשות משפחתיות ובכלל.
 
מלון בי קלאב אילת: מלון בי קלאב באילת גם הוא מרשת מלונות בי. מדובר במלון הרלוונטי מאוד עבור נופש משפחות. גם מלון זה הוא מלון בסגנון הכל כלול. האורחים במלון ייהנו ממופעי בידור, צוותי בידור, אומנים אורחים, מועדון הרלוונטי עבור ילדים, ארוחות עשירות ומפנקות, שתייה קלה או שתייה חמה, אלכוהול מתוצרת מקומית חופשי וכן, ארטיקים עבור הילדים. אין ספק שמדובר במלון שמספק חוויה מושלמת עבור כל משפחה המעוניינת בנופש אטרקטיבי וייחודי.

שיתופי הפעולה של רשת בתי המלון

אתם בוודאי תוהים מדוע כדאי לכם לבחור דווקא ברשת בתי המלון של בי הוטלס. ובכן, מעבר לעובדה שהם מהווים בתי מלון מפנקים לכל סוג של חופשה, הרי שבין רשת בתי המלון ישנו שיתוף פעולה עם מקומות הבילוי האטרקטיביים והמיוחדים ביותר בעיר אילת. מכיוון שלאושרי גבאי, אשר עומד ברשת בתי המלון הזו, יש שיתוף פעולה עם מקומות בילוי בעיר כגון שאטו, אשר מהווה מתחם אירועים יוקרתי וייחודי, ומועדונים אקסקלוסיביים בעיר אילת כגון קרייזי וסלינה, הרי שכל האורחים אשר מתארחים באחד מהמלונות של הרשת, נהנים מדילים אטרקטיביים מאוד במתחמים הללו.

אושרי גבאי. צילום: יח
אושרי גבאי. צילום: יח


כבר בעבר אושרי גבאי הפיק אירועים המוניים ומיוחדים בשיתופי הפעולה המיוחדים שלו, אשר גרמו לנהירה המונית של אורחים לבתי המלון ברשת, על מנת ליהנות מהאירועים הללו במחיר אטרקטיבי ומיוחד. כך לדוגמה: ארמין ואן ביורן בחוות הגמלים אשר היווה אירוע גדול ומהנה מאוד שהפיק אושרי גבאי כחלק משיתופי הפעולה שלו. במהלך אירוע זה, 8,000 איש הגיעו למלונות בעיר אילת, להפקה מבית היוצר של ברקה השקעות. ניתן לומר ששיתופי הפעולה של אושרי גבאי העומד ברשת רשת בתי המלון בי הוטלס היא ללא ספק אחת הסיבות שבגינן כדאי לבחור דווקא באחד מבתי המלון הללו. 

שיתופי הפעולה המרכזיים של רשת מלונות בי הוטלס

כאמור, אחת הסיבות אשר בגינה כדאי לכל אדם אשר מגיע לאילת לחופשה לבחור דווקא באחד מבתי המלון של בי הוטלס היא שיתוף הפעולה של רשת המלונות עם מקומות בילוי בעיר, אשר מאפשר לכל נופש במלון ליהנות מדילים אטרקטיביים במקומות הבילוי שעימם מתבצע שיתוף הפעולה וכן, ליהנות מאירועים שונים אשר נערכים כחלק משיתוף פעולה זה. אז עם מי בעצם מתבצע שיתוף פעולה של רשת המלונות?

1. שאטו: אחד המקומות האטרקטיביים ביותר לאירועים בעיר אילת הוא: שאטו.  שאטו הינו מתחם מרהיב ביופיו, אשר מעוצב באופן דקורטיבי מרשים ומושך את העין. המתחם מציע בו מנות שף מיוחדות וכן, מאפשר ליהנות בו מהאווירה האילתית המיוחדת. המקום משלב בין יוקרה לבין רעננות והוא ממוקם מול מפלי עיר המלכים, דבר אשר מוסיף לחוויה. בעוד שהמקום רלוונטי עבור אירועים, הרי שהוא משמש גם כמסעדה עבור הנופשים המגיעים אליו. המטבח מציע תפריט משובח ומיוחד, הכולל בו מנות יוקרתיות, ומעוצבות במראה ויזואלי מרשים. השף העומד בראש המטבח הוא השף חיים בן ברוך. התפריט כולו מלווה באלכוהול התואם לכל מנה והחוויה הקולינרית פשוט מושלמת

2. סלינה באילת: מדובר במועדון יוקרתי ומיוחד, אשר מספק לכל הצעירים שמגיעים אליו את החוויה הטובה ביותר. ניתן למצוא במועדון זה את הדיג'יי הטובים ביותר, את המסיבות החמות ביותר ואת האירועים האטרקטיביים ביותר. כל צעיר אשר מגיע לנפוש בעיר בהחלט חייב לבקר בסלינה אילת וליהנות מחוויה שעדיין לא חווה כמותה.
 
3. קרייזי אלפנט: עוד מועדון יוקרתי וייחודי מאוד בעיר אילת הוא הקרייזי אלפנט. מדובר במועדון אשר מתאים מאוד לצעירים. צעירים אשר מחפשים את המקום האידאלי לבילוי בעיר אילת, למסיבת רווקים, למסיבת יום הולדת או לכל סוג של אירוע אחר, יכולים למצוא זאת בקרייזי אלפנט. 

שיתופי הפעולה של אושרי גבאי העומד ברשת מלונות בי, זהו ללא ספק הדבר האטרקטיבי ביותר שיכול להיות עבור כל נופש שמגיע לשהות באחד מבתי המלון של אושרי גבאי. הדילים המוצעים לכל נופש הם דילים אטרקטיביים מאוד.
 
לסיכום ניתן לומר שבתי המלון של רשת מלונות בי באילת, אשר העומד בראשם הוא איש העסקים אושרי גבאי, מהווים ללא ספק את בתי המלון שכדאי לבחור בהם כאשר מגיעים לעיר אילת לצורך חופשה מפנקת ומחפשים את בית המלון הנכון והמתאים. בתי המלון של הרשת, מעבר להיותם בתי מלון מפנקים, מיוחדים, אטרקטיביים ורלוונטיים הן עבור חופשות משפחתיות והן עבור חופשות של זוגות או צעירים, מעניקים ערך מוסף לכל אדם אשר כרוך בדילים מיוחדים עם מקומות הבילוי האטרקטיביים ביותר בעיר ואירועי ענק אשר מופקים תחת קורת גג שיתופי הפעולה הללו.

כל אדם שרוצה להפיק את המקסימום מהשהייה שלו באילת, חייב לבחור להגיע לאחד מבתי המלון של הרשת. כדאי מאוד להגיע בתקופות שיש בהן אירועים שונים וכן, בתקופות שניתן למצוא בהן דילים משתלמים ברשת בתי המלון. השירות, האיכות, האדיבות של אנשי הצוות, הרצון של כלל אנשי הצוות לספק לכל אורח בבית המלון את חווית החופשה הטובה ביותר וברמה הגבוהה ביותר, כל אלה ועוד הם אלה שיגרמו לחופשה שלכם להיות חופשה שלא תשכחו עוד הרבה זמן לאחר שתסתיים.