דייג תפס הבוקר (רביעי) ברשתו כרישה מסוג עפרורי, באורך 3.1 מטרים ובמשקל 169 ק"ג, בחוף אכזיב מחוץ לגבול שמורת הטבע. לאחר שלא הצליח לשחרר את הכרישה, הוא הוביל אותה אל חוף נהריה והזעיק את פקח היחידה הימית של רשות הטבע והגנים מנור גורי. גורי ביצע בה ניסיונות החייאה שלא צלחו.
ברשות שמורות הטבע והגנים הבהירו כי "כריש הנו חיה מוגנת שאסור לדוג או לפגוע בו. בכל מקרה בו נתפס כריש יש לנסות לשחרר את הכריש מייד ולהזעיק את פקחי היחידה הימית של רשות הטבע והגנים".
הכרישה הועברה לנתיחה לאחר המוות באוניברסיטת חיפה, שם גילו החוקרים כי היא תויגה על ידם בחודש פברואר האחרון. בבדיקת CT שנערכה לה זוהו מספר עוברים בבטנה.

צילום: אוניברסיטת חיפה

פרוייקט תיוג הכרישים מתבצע על ידי אוניברסיטת חיפה - University Of Haifa באמצעות תחנת מוריס קאהן לחקר הים - Morris Kahn Marine Research Station זו השנה השלישית כחלק מפרוייקט ניטור טורפי העל בים התיכון ובמהלכו תויגו כמעט 50 כרישים וכרישות משני סוגים שונים בתחומי תחנת הכח בחדרה. 
כידוע, מדי שנה, בין החודשים דצמבר לאפריל, מגיעים כרישים רבים לאזור תחנות הכוח בחדרה המזרימות מים חמים לים. הם בדרך כלל מופיעים בקבוצות ושוהים במים רדודים.