ראש הממשלה בנימין נתניהו נבחר לאחר מ-100 האנשים המשפיעים בעולם של המגזין "טיים" בפרויקט שפורסם היום (רביעי). נתניהו נחבר בקטגוריית המנהיגים, יחד עם דונלד טראמפ, ננסי פלוסי, נשיא מקסיקו אנדרס אוברדור, חברת הקונגרס הצעירה אלכסנדריה אוקסיו קורטז, ראש ממשלת ניו זילנד, ג'סינדה אראדרן, האפיפיור פרנציסקוס ונשיא סין שי ג'ינפינג.



בדברי ההסבר לבחירה כתב בעל הטור דיוויד פרנץ' כי "ישראל היא ארצו של ביבי, והבחירה בו לכהונה חמישית כראש ממשלה רק חיזקה את מעמדו". פרנץ' כותב כי ישראל, למרות הסכנות הביטחוניות העומדות בפניה, יותר משגשגת וחזקה מבעבר. "כפי שמראות תוצאות הבחירות, מספיק ישראלים חושבים שלא רק שנתניהו אחרי באופן חלקי להצלחה, אלא אין לו תחליף. ביבי בהחלט זכאי לחלקו באחריות לעוצמתה של ישראל, אבל העבודה שהוא שכנע את הישראלים שרק הוא יכול להשיג זאת היא כנראה ההישג הפוליטי הגדול ביותר שלו".  



100 המשפיעים של המגזין "טיים" חולקו לקטגוריות, כאשר בקטגוריית החלוצים מופיעים אנשים כמו השחקנית סנדרה או הדוגמנית כריסי טיגן, הטניסאית היפנית נאומי אוסקה. בקטגוריית האמנים, מופיע השחקן דוויין ג'ונסון (THE ROCK), שאת הקטע עליו כתבה גל גדות ששיתפה איתו פעולה בסדרת הסרטים "מהיר ועצבני". עוד מופיעים אמליה קלארק, הלוא היא "חליסי" מ"משחקי הכס", כוכבת "קפטן מארוול", ברי לארסון, זוכי האוסקר, מהרשאללה עלי וראמי מאלק, הזמרת אריאנה גראנדה ועוד. 

בקטגוריית האייקונים, נבחרו טיילור סוויפט, מישל אובמה, כריסטין בלייסי פורד, שטענה כי שופט בית המשפט העליון, ברט קוואנו, תקף אותה מינית, הצייר דיוויד הוקני, ליידי גאגא, האתלטית קסטר סמניה. בקטגוריית ה"טיטאנים" נבחרו הכדורגלן מוחמד סלאח, לברון ג'יימס, מארק צוקרברג, טייגר וודס, מנכ"ל דיסני, בוב אייגר, יוצר הטלוויזיה ריאן מרפי ונגיד הפדרל ריזרב ג'רום פאוול.