אם אתם חושבים שלדוגמניות יש חיים קלים ושהן מרוויחות הון רק מלעשות פוזות למצלמה - אתם לגמרי צודקים. יחד עם זאת, כמו לכל אחד מאיתנו, גם להן קורים לפעמים דברים לא כך כך נעימים, כשחלקם הזויים יותר מאחרים. השבוע למשל, דוגמניות נאלצו "לנוס על חייהן", לאחר שקנגורו שובב פלש לסט הצילומים בחוף הזהב, אוסטרליה.



המקרה המשעשע התרחש באחוזה של טראוורס בינון ("קנדי מן"), יורש ההון של אימפריית טבק אוסטרלית ופלייבוי ידוע לשמצה. בסרטון שהעלה לאינסטגרם שלו, ניתן לראות שש דוגמניות מבוהלות רצות לאורכה של בריכה ענקית באחוזה, כשברקע מתנגנת מוזיקה מבשרת רעות. בהתחלה אומנם לא ברור אומנם ממה הן בורחות, אך במהרה התעלומה נפתרת כשלפריים נכנס קנגורו אנרגטי ונרגש.


הדוגמניות רצות לכיוון האחוזה בעוד הקנגורו דולק אחריהן, כשהראשונה שמגיעה קופצת מעל הגדר לאחר שאינה מצליחה לפתוח את השער. למרבה המבוכה, מיד אחריה מגיעות שאר הנשים, שמצליחות לפתוח את השאר בקלות ונכנסות גם הן פנימה. "למזלן", הקנגורו האימתני וויתר לבסוף וקפץ לו למקום אחר.

למי שתהה, הסרטון הזה יחסית מתון ביחס לתכנים השנויים במחלוקת שבינון אוהב להעלות, אשר גורמים לו להיחסם לא מעט פעמים. הוא אומנם נשוי, אבל זה לא מפריע לו לגור באחוזה עם בת זוג ונשים נוספות שמתחלפות מידי לילה, וכמובן גם עם אשתו. בינון זכה לכינוי "יו הפנר האוסטרלי", ובאחוזתו אפשר למצוא בקביעות המון נשים יפות שלבושות בלבוש מינימלי. בינון בר המזל  ירש את אימפריית הטבק FreeChoice – חברה אשר מפעילה מאות חנויות ברחבי אוסטרליה ומרוויחה כמויות אדירות של כסף.