צעיר בשנות ה-20 לחייו נהרג הבוקר (חמישי) לאחר שהמשאית שבה נהג התדרדרה לתהום בגובה עשרות מטרים, סמוך לאצטדיון העירוני בצפת. בוחני תאונות דרכים וחוקר מטעם משרד העבודה והרווחה הגיעו לזירת האירוע, נסיבות התאונה עדיין לא ברורות. 



חובש בכיר במד"א, זוהר פרגון, ופרמדיקית מד"א, תאיר חזזי, סיפרו: "כשהגענו למקום כיוונו אותנו לוואדי בעמק של כ-500 מטר, שם ראינו משאית הפוכה על הגג לאחר שהתהפכה מספר פעמים, ירדנו רגלית עם הציוד הרפואי, כשהגענו למשאית ראינו את הנהג צעיר בשנות העשרים לכוד בכיסא הנהג. תוך חילוצו על ידי הכבאים, ניסינו להעניק לו טיפול רפואי ולאחר שחולץ ביצענו בדיקות רפואיות. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

אתמול נהרגו שני בני אדם נוספים בכבישים. בכביש 431 קיפח את חייו רוכב אופנוע בן 51, שנפגע מרכב. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי כשהוא מחוסר הכרה, אך נאלצו לבסוף לקבוע את מותו בזירת האירוע. נהגת הרכב פונתה במצב קל. כוח משטרה הגיע למקום ונסיבות התאונה נבדקות.
 
מוקדם יותר באותו יום נהרגה הולכת רגל כבת 60 לאחר שנפגעה מרכב בכביש 25, סמוך לכניסה לבאר שבע. צוות מד"א טיפל בה וקבע את מותה לאחר שספגה פגיעה רב מערכתית.