בשנים האחרונות זה נהיה מאוד אופנתי להצהיר על אהבה ומשיכה לעצמים דוממים, רוחות רפאים ואתרי תיירות פופולריים. האם מדובר במי שמחפשים 15 דקות תהילה, או באנשים שבאמת מעדיפים חפצים על בני אדם? זו שאלה טובה, ואנחנו לא בטוחים מה התשובה עליה. אך אתם מוזמנים לקרוא על המקרה הבא ולהחליט בעצמכם.
ג'ואי מוריס בן ה-29 ממרילנד, חשף באומץ לב שהוא נמצא בזוגיות עם בובת הטרול שלו. עבורו, זו הייתה אהבה ממבט ראשון והוא ידע שהטרול, שמכונה "רובוט טרול", הוא אהבת חייו מהרגע הראשון שראה אותו. זה היה ב-2017, כשהוא נכנס לאינטרנט וחיפש בובות מהניינטיז. לפתע, הבחין ביצור משונה עם שיער ורוד ומיד התאהב בו: "אני חושב שזו הייתה ההבעה על פניו שמשכה אותי יותר מכל. שאר הטרולים נראו כעוסים, אבל לו היה חיוך מאוד מרוצה. ידעתי שזאת אהבה כי עמוק בלב זה הרגיש לי נכון".

אחרי ששילם 20 דולרים וחיכה מספר שבועות, הטרול סוף כל סוף הגיע בדואר, והשניים החלו את מערכת היחסים שלהם. מאחר שמשיכה לחפצים (שידועה כאובייקטופיליה) היא מאוד משונה, מוריס נתקל בצעירותו בביקורת קשה מהסביבה: "הבנתי שאני נמשך לחפצים בגיל 10, כשהתחברתי למנורה בבית הספר, והייתי מדבר איתה על היום שעבר עלי. אבל המורה שלי גילתה על זה ולקחה משם את המנורה. הייתי נסער".

 ג'ואי מוריס והטרול שלו. צילום מסך
ג'ואי מוריס והטרול שלו. צילום מסך


גם היום הוא עדיין זוכה לביקורת מהסביבה, אבל מצליח להתמודד איתה בזכות תמיכה של חבריו ומשפחתו. "יש אנשים שאומרים לי שההעדפות המיניות שלי הן תוצר של מחלה נפשית, אבל אני משתדל להתעלם מהם", הסביר מוריס, "למזלי, החברים שלי וכמה מבני משפחתי מקבלים אותי ותומכים בי. אמא שלי לא מבינה את הרגשות שלי, אבל מקבלת אותם". הוא הוסיף כי "קל לי יותר ליצור קשר עם חפצים דוממים מאשר עם אנשים, לכן אני מרגיש בנוח עם המיניות שלי". 

במהלך השנים, מוריס הספיק להיות בקשר זוגי גם עם חפצים אחרים: "פעם התאהבתי בבובה של ליל כל הקדושים, וברובוטריק אופטימוס פריים כשהוא היה במצב של משאית". אבל אלו היו קשרים קצרים, לעומת הקשר עם הטרול, שהוא הקשר הרציני הראשון שלו: "אני מצפה בקוצר רוח לעתיד המשותף איתו, ואני מקווה שיום אחד נוכל להתחתן".
 
התאהב בטרול בגלל החיוך והשיער. צילום מסך
התאהב בטרול בגלל החיוך והשיער. צילום מסך