אלוף-משנה שי סימן טוב, שנפצע אנושות במהלך מבצע "צוק איתן" וחזר לשירות לאחר מכן, ישיא את משואת צה"ל ביום העצמאות ה-71 למדינת ישראל. ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי העביר את המלצתו לוועדה הציבורית לבחירת משיאי המשואות והיא אושרה היום (חמישי) כאמור על ידי יו"ר ועדת השרים לסמלים וטקסים, השרה מירי רגב.

רגב סיכמה עם הרמטכ"ל כי רעייתו של סימן-טוב תלווה אותו במעמד זה. סימן טוב אמר לאחר ההודעה: "אני מודה על הזכות להדליק משואה כנציג צה"ל ומתרגש מהמעמד. מעריך ומוקיר את ההזדמנות שניתנה לי על ידיי מפקדיי להמשיך ולפקד בצבא ההגנה לישראל".

בנימוקי הוועדה נכתב: "אלוף משנה שי סימן טוב נפצע אנושות מקריסת קורת מנהרה במהלך מערכת 'צוק איתן', כאשר פיקד על גדוד 'ברק' של חטיבת 'גולני'. הוא למד בפנימייה הצבאית בחיפה, והתגייס בשנת 1996 לגדוד 'ברק' בחטיבת 'גולני'. במלחמת לבנון השנייה לחם כמפקד פלגה ביחידת 'אגוז' ובמבצע 'עופרת יצוקה' לחם כסגן מפקד גדוד 'גדעון' בחטיבת גולני. בתום תהליך שיקום ארוך, חזר לשירות באוקטובר 2015 וכיום משרת בתפקיד מפקד צוות במכללה לפיקוד טקטי".
 
השרה בירכה על הבחירה בקצין ואמרה כי "אלוף משנה שי סימן-טוב מסמל את נחישות הרוח ואת עוצמת הנפש להתגבר על מכאובי הגוף". לדבריה, תהליך החלמתו מפציעתו הקשה במהלך "צוק איתן" וחזרתו לשרת כמפקד בצה"ל הוא סיפור של גבורת הרוח והתגברות הרצון על כל מכשול. "אלוף משנה סימן-טוב, כשמך כן אתה, שי מבורך לחברה הישראלית וסימן טוב לפקודיך ולכל מי שרוח צה"ל מנשבת בכנפי נפשו. אני גאה בך ומצדיעה לך".