לילה של תאונות: אישה נהרגה ו-10 בני אדם נפגעו הלילה (שישי) ברצף של אירועים ברחבי הארץ, שלושה מתוכם במצב קשה. המשטרה חוקרת חשד לפיו תאונה בה נהרגה אישה בת 40 ברחוב השרון בתל אביב היא תאונת פגע וברח. שוטרים שהגיעו לזירה פתחו בחקירה במסגרתה איתרו את נהג הרכב הפוגע שנסע מזירת התאונה.

הנהג יובא לחקירה בתחנת המשטרה ונסיבות התאונה נחקרות. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצועה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים "איכילוב" תוך פעולות החייאה, כשהיא במצב קריטי עם חבלות בראש ובגפיים, אך היא מאוחר יותר מתה מפצעיה.  
באירוע נפרד, חמישה בני אדם נפצעו בתאונה בין שני כלי רכב שאחד מהם התהפך בכביש 650, סמוך לגן שמואל לכיוון פרדס חנה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים "הלל יפה" את הפצועים, בהם גבר כבן 30 במצב קשה, בהכרה, עם פגיעה רב מערכתית לאחר שנלכד ברכב ההפוך זמן ממושך, ומהרכב השני, ילד כבן 9 במצב בינוני, ושלושה פצועים נוספים במצב קל עם חבלות. 
בנוסף, הולך רגל כבן 25 נפצע באורח בינוני מפגיעת רכב ברחוב רבי עקיבא במודיעין עילית. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים "שיבא" בתל השומר עם חבלות בגפיים. 

כמו כן, גבר כבן 45 נפצע באורח בינוני בתאונה בין רכב לאופנוע ברדינג, סמוך לנמל בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים "איכילוב" עם חבלות בבטן ובגפיים. 
מוקדם יותר, רוכב אופנוע כבן 35 נפצע באורח בינוני מפגיעת רכב ברחוב רוטשילד בראשון לציון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים "אסף הרופא" עם חבלות בגפיים.