לאחר שהשר לביטחון פנים, גלעד ארדן, ושרת המשפטים, איילת שקד, חתמו על בקשה להעברת בנה הכלוא בתאילנד למאסר בישראל, כתבה היום (שישי) אמו של נתי חדד פוסט מרגש, בו הביעה את ציפייתה לחזרתו בהקדם.



"נתנאל נתי שלי, האור החמצן וציפור הנפש שלי", כתבה נורית חדד בפתח דבריה. "מחר ערב חג פסח. מאור אחותך קנתה לך כיפה ובה חרוט שמך. על האות נ' שלך, כתר של מלך. כן בני, אתה המלך של אמא, הבן שלי והבן של המדינה. מדינה שלמה כל כך ציפתה לבואך בליל הסדר, אך זה לא קרה ועדיין מצפה לבואך".



"נתי שלי", המשיכה נורית. "השולחן ערוך, הכיסא שלך מוכן, הסכו"ם, ההגדה, אך אַיֶּךּ? על הכיסא לא תשב, אתה תשב ברצפה מאחורי סורג ובריח. את ההגדה לא תקרא, את הכיפה לא תחבוש, את האוכל לא תאכל, אתה זרוק אי שם. כן, כמו שקראת לספר שכתבת 'כלוא בגן עדן'. האמנם 'גן עדן'? כן גן של סבל. סגור ומסוגר בתוך גיהנום שחור".




"איך אני אמורה להרגיש בני כאשר אתה חסר, לבי כואב דואב ומדמם", המשיכה האם. "הכאב גדול מנשוא, איך אתה חושב בני, איך לבה של אמא יכול לשאת את הכאב שלך. הלב שלי שבור גופי מרוסק, אין לי רגע של שקט, אין לי יום ואין לי לילה. חיי נעצרו מלכת. נתי, חיים של אמא, מחכה ומצפה ליום הגדול בו כפות רגליך תדרוכנה כאן בארץ ישראל, ארץ מולדתך".

"נתנאל נתי שלי, אל תישבר, אל תיתן לעצבות בך לפגוע, היה חזק ותתגבר. יש תקווה! השרה איילת שקד, הרב נחמיה, משרד החוץ, משרד המשפטים ועוד אנשים טובים עוזרים במשימה להחזיר אותך לארצך ישראל. 'ישועת ה' כהרף עין ועצת ה' היא תקום'. חג שמח לכם כל עם ישראל באשר אתם הן בארץ והן בגולה. היו ברוכים על כל מה שאתם בשביל נתנאל נתי", כתבה נורית בסוף דבריה.