הדיאלוג הוויראלי נמשך: עיריית ירושלים פרסמה פוסט הבוקר (שישי) בחשבון הפייסבוק שלה, בו נכתבה "כשרה?", ותויגה עיריית תל אביב, זאת בהמשך לפוסט הוויראלי שפורסם בליל הסילבסטר על ידי האחרונה, בו נכתב "ערה?". בדומה לפוסט הקודם, גם הפעם מיהרו גופים וארגונים רבים להגיב לו, אם כי עיריית תל אביב עדיין לא ענתה על השאלה שהופנתה אליה מעיריית ירושלים. 

בין היתר, רשת AM:PM כתבה: "לא בטוחים שאתם רוצים לדעת את התשובה לזה", בעוד שבמשרד החינוך השיבו: "נראה שאתן זקוקות שוב לחינוך". עירייה אחרת שהגיבה לפוסט היא עיריית אשקלון, שכתבה: "תל אביב בפסח זה כזה: מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות? כלום".



כזכור, בפעם הקודמת השאלה של עיריית תל אביב הובילה דפים נוספים להגיב בצורה משעשעת לאורך הלילה, ולנהל דו שיח עם הגולשים. השיא הגיע כאשר סמוך לשעה שמונה בבוקר קופת חולים כללית הגיבה עם טיפים להתמודדות עם הנגאובר, בעוד שבארומה הגיבו עם הזמנה לקפה. חברת החשמל, לעומת זאת, ביקשה לכבות את האור כי אנשים ישנים, ורשת חנויות למטייל הזמינה את העיריות לצפות בזירה במצדה.



התל אביבים הגיבו עם צילום מסך מאפליקציית המפות של גוגל עם נתיבי הליכה לרחוב מצדה בעיר, ורשת החנויות הפצירה בה לחצות את הגבול ולצאת מהעיר בעוד שהירושלמים תהו למה לא לראות את הזריחה בכותל?.