ההורים שעינו את 12 ילדיהם ב"בית הזוועות" בקליפורניה נידונו הערב (שישי) למאסר עולם על ידי בית המשפט בריברסייד. הזוג, דיוויד ולואיז טורפין, עוררו זעזוע עולמי לאחר שכבלו את ילדיהם לרהיטים בשלשלאות ובמנעולים למשך חודשים, הרעיבו אותם ומנעו מהם תנאים בסיסיים. בני הזוג בכו בכל פעם ששמעו את עדויות ילדיהם במהלך הדיונים בבית המשפט. "אני מצטערת על כך שפגעתי בילדי, אני אוהבת אותם מאוד והאושר שלהם חשוב לי", אמרה האם. הזוג צפוי לבלות את שארית חייו מאחורי הסורגים, אלא אם עונשם יקוצר מעט, אחרי שירצו לפחות 25 שנות מאסר.
לילדים הותר להתקלח פעם בשנה והבית הצחין מצואת אדם. חלק מהילדים לא התפתחו כראוי והם תיארו כיצד הם הורעבו, הוכו, ונכלאו בכלובים. בני הזוג הודו ב-14 סעיפים שכללו התעללות בילדיהם הקטינים והבגירים וכליאתם. כזכור, בני הזוג נעצרו בינואר 2018 לאחר שנחשפה הזוועה, כאשר אחת הצעירות הצליחה להימלט מהבית והתקשרה למשטרה. בהקלטה של שיחה למוקד החירום, אמרה הצעירה שנמלטה כי אחיה ושתי אחיותיה הצעירים נכבלו למיטותיהם וכי היא לא יכלה לסבול זאת יותר. "הם התעוררו בלילה והתחילו לבכות וביקשו שאתקשר למישהו", אמרה. "רציתי להתקשר אליכם כדי שתעזרו לאחיותיי".  
כאשר השוטרים הגיעו למקום הם שחררו ילדות בנות 11 ו-14 ואת אחיהן בן ה-22. הוא סיפר להם כי הוא ואחיותיו נחשדו בגניבת מזון. הוא אמר כי נכבל לסירוגין במשך שש שנים. הרשויות סיפרו כי לילדים לא היו צעצועים או משחקים, דברים שהם מובן מאליו לילדים אחרים, וכי הותר להם רק לכתוב ביומנים. 

בעקבות המקרה, נשמעה ביקורת קשה על הרשויות בארצות הברית, שלא גילו על המקרה קודם לכן. זוג ההורים קיבל אישור לחנך את ילדיהם מחוץ למערכת הלימודים הציבורית, אך לא רשמו אותם לבית ספר נפרד וכביכול חינכו אותם בבית, ללא צורך ברישיון. "אם הם היו לומדים במוסד מוכר, היינו מגלים את המקרה", אמרו אז במשטרה.