מרקוס האצ'ינס, חוקר אבטחת מידע בריטי, המוכר בכך שעצר את מתקפת הסייבר WannaCry שפגעה בממלכה לפני כשנתיים, הודה במסגרת עסקת טיעון במעורבות בפיתוח תוכנה זדונית בשם Kronos שנועדה לגניבת פרטי חשבונות בנקים. "מצר על הפעולות שעשיתי, ולוקח אחריות מלאה על הטעויות שלי", כתב בהצהרה שפורסמה בבלוג שלו, "לאחר שהתבגרתי, התחלתי להשתמש בכישורים שלי למטרות טובות ואמשיך לעשות זאת ולהגן על המשתמשים מפני תוכנות זדוניות". 
על פי הדיווח שפורסם במהלך סוף השבוע, הוא הודה בשני סעיפים - האחד נוגע למעורבות בקנוניה להפצה של תוכנה זדונית, והשני נוגע לסיוע להפצה של התוכנה. מהמסמכים שפורסמו עולה כי בתגובה, הממשל האמריקאי הסכים לוותר על שמונת הסעיפים הנותרים שהועלו תחילה. ככל הנראה, הוא צפוי לרצות כחמש שנות מאסר עבור כל אחד מהסעיפים, וכן לשלם קנס בסכום של כ-250 אלף דולרים ולאחר שחרורו יימצא תחת פיקוח במשך שנה אחת.
כזכור, הוא נעצר באוגוסט 2017 בשדה התעופה הבינלאומי בלאס וגאס, כאשר ניסה לשוב לבריטניה לאחר שהשתתף בשני כנסים. מעצרו נחשב שנוי במחלוקת, בין היתר בעקבות טענות לפיהן נחקר על ידי סוכני ה-FBI כאשר מנעו ממנה שינה וכן כאשר היה תחת השפעת כדורים שונים. עוד נטען כי הם הטעו אותו ולא סיפרו לו על מטרות החקירה. 

פרקליטיו טענו כי פעולותיו התבצעו כאשר היה קטין וחוק ההתיישנות חל עליהן. בתגובה, התביעה הציגה אישומים חדשים, הכוללים פיתוח של כלים מסוימים וכן טענה כי הוא שיקר במהלך חקירתו ב-FBI. מועד מתן גזר הדין טרם נקבע.