שינויים בשיר: הנציג הישראלי לאירוויזיון, קובי מרימי, ממשיך את סיבוב ההופעות היחצ"ני לקראת התחרות האירופית של 2019. הזמר הישראלי, זוכה "הכוכב הבא לאירוויזיון", הופיע אמש במדריד, בירת ספרד, וביצע גרסה שונה מעט של שירו "HOME". בדומה למה שקרה בהופעתו בהולנד לפני שבועיים, מרימי החל את הופעתו, אך נאלץ להתמודד עם תקלה טכנית באוזניה, שגרמה לו לשלוף אתה מהאוזן רגעים אחרי תחילת השיר.



בהופעתו במדריד שינה מרימי את השיר "HOME" במעט, כשחדי האוזן יכלו להבחין כי בסיום השיר במקום הצעקה גדולה שנשמעת בגרסה הרשמית שבקליפ, קולו עלה וירד (דקה 2:52), כפי שעשה פעמים רבות בריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון".





כידוע, אירוע חצי הגמר הראשון יתקיים ב-14 במאי, הגמר השני יתקיים ב-16 במאי ואירוע הגמר ב-18 במאי, בהנחיית ארז טל, בר רפאלי, אסי עזר ולוסי איוב. לראשונה, שידור הגמר בישראל יחל בשעה 21:40 עם משדר מיוחד שתפתח ירדנה ארזי, 40 שנה אחרי שהנחתה את האירוויזיון הראשון שהתקיים בירושלים ב-31 במרץ 1979. טייכר וזרחוביץ' יפרשנו בקולם את שלושת משדרי האירוויזיון בזווית קומית.



התוכנית האמנותית


עבור צילומי הגלויות, נציגי המדינות השונות נעתרו לבקשה של מפיקי האירוויזיון להעז ולרקוד בכל הארץ. הפרויקט של עידן רייכל יבצע את השיר "בואי" (Come To Me) עם 24 משתתפים. כמו כן, תתאפשר הצצה לאמני הווידיאו שלנו, כדוגמת "קותי מן" שעיצב מחדש את פסקול האירוויזיון, כמו גם לוונדרוומן שלנו גל גדות.





בנוסף, הפיינליסטים הגדולים של האירוויזיון - מונס, קונטציה, אלני וורקה - יבצעו בנאמבר חד פעמי יחד עם גלי עטרי את השיר "הללויה", השיר שהביא לירושלים את הניצחון ב-1979. כמו כן, המנצחת הגדולה מאירוויזיון 1998, דנה אינטרנשיונל, תחזור לבמת האירוויזיון גם בחצי הגמר וגם בגמר, והישראלי הראשון שהביא לישראל את האירוויזיון, יזהר כהן, ייתן את הניקוד של צוות השיפוט הישראלי (שיסגור את כל הצבעות השופטים). מי שעוד תופיע היא נטע ברזילי שלנו, שלפני שנה הגשימה בליסבון את החלום האישי שלה ושל כולנו.