מתחזים וצדיקים: בחודש מרץ האחרון הודיעה "קשת 12" כי לבקשתו של חיים הכט הוא יסיים את תפקידו בהגשת התכנית "יצאת צדיק", כעת, הזכיינית מודיעה כי נמצא למגיש מחליף. העיתונאי והמנחה חיים אתגר ייכנס לנעליו של הכט ויובל את התוכנית בה נחשפת עבודתם של בעלי מקצוע שונים.



בימים אלו יוצאת לצילומים עונה חדשה של "יצאת צדיק" בהגשת חיים אתגר. העונה החדשה של התוכנית תופק על ידי אותה חברת ההפקה - "כל מיני הפקות" - ותעלה בקשת 12 במהלך 2019. אתגר ימשיך להגיש בקשת 12 את "המתחזים","הכל אישי" ו"אנשים". במקביל, בימים אלו הכט עובד על פרויקטים טלוויזיוניים חדשים שנמצאים בפיתוח.





כידוע, בשנת 2004, שודרה התכנית לראשונה ברצועת הפריים טיים של ערוץ 2 במשך שש עונות, ולאחר פיצול ערוץ 2 שודרה העונה השביעית ב"קשת 12". במהלך שנות שידורה, הפכה "יצאת צדיק" לתו תקן בכל הקשור ליושרה ולאמינות של אנשי מקצוע, ויצרה קוד אתי למדידת יחסי אמון בין הלקוח לבין נותן השירות.



בניצוחו של הכט, התכנית זכתה להישגים מרשימים הן מבחינת נתוני הרייטינג והן מבחינת העשייה הטלוויזיונית. "יצאת צדיק" היא תכנית התחקיר השנייה המובילה מאז פיצול ערוץ 2 ("המתחזים" בהובלת אתגר במקום ה-1). ממוצע העונה השביעית עומד על 15.1% ו-393 אלף צופים.