קבוצת הבנקאות Gazprombank, מבית ענקית הנפט הרוסית Gazprom, תשיק בחודשים הקרובים פרויקט חדש, אשר יכלול מערכת לשירות לקוחות דיגיטלי, שפותח על ידי 7twenty הישראלית.


הפתרון יכלול בשלב הראשון מערכת לניהול תקשורת כתובה בין לקוחות הבנק למוקדי השירות בבנק. הפתרון יכלול ניתוב של הפניות הנכנסות, זיהוי מילות מפתח, ניתוח משפטים וביטויים ועוד וכל זאת לטובת הגברת חווית המשתמש, והגברת היעילות של נציגי השירות בבנק.


בשלב השני תעלה מערכת חיתום דיגיטלי, שתאפשר לבנק לקבל חתימות מאובטחות על מסמכים, כשבשלב האחרון יוטמעו באתר ובאפליקציית הבנק מערכות צ'ט בוט וצ'ט עם נציג אנושי.


בחברה הישראלית הדגישו כי Gazprombank הוא "אחד המוסדות הפיננסיים האוניברסליים הגדולים ביותר ברוסיה, ואחד הגדולים בעולם, המספק מגוון רחב של מוצרים בנקאיים, פיננסיים, השקעות ושירותים ללקוחות עסקיים ופרטיים, מוסדות פיננסיים, משקיעים מוסדיים ופרטיים.


"הבנק הוא אחד משלושת הבנקים הגדולים ברוסיה בכל האינדיקטורים העיקריים ומדורג במקום השלישי ברשימת הבנקים במרכז ומזרח אירופה במונחים של הון עצמי. לבנק יש מיליוני לקוחות ברוסיה ומחוצה לה".


עוד הוסיפו כי הפתרון החדש, שעלותו מוערכת במיליוני שקלים, ישרת הן את לקוחות הבנק והן את העובדים בו. עד כה, לקוחות הבנק אשר קיבלו שירות אך ורק דרך הטלפון, יוכלו לפנות במגוון ערוצים שיאפשרו מתן יחס מהיר ואישי יותר.


יניב כהן, מנכ"ל 7twenty, הדגיש כי: "הטכנולוגיה תאפשר לנהל את התקשורת הדיגיטלית עם הלקוחות בצורה יעילה יותר, מהירה יותר ולהעניק להם טיפול אישי ומשמעותי. התהליכים התפעוליים ישופרו, תוך מתן שירות חוויתי ללקוח הקצה, ואנו גאים בבחירה של Gazprom במוצרי החברה שלנו".