הגשמים, הברד והרעמים שירדו מידי פעם לא הפריעו ל-80 אלף מטיילים לפקוד אתמול את שמורות הטבע והגנים הלאומיים, כאשר בין האתרים הבולטים היו מצדה עם כ-3,000 מטיילים, גן השלושה (הסחנה), קיסריה ושמורת הטבע מערת הנטיפים עם כ-2,100 מטיילים ועין גדי עם כ-1,900 מטיילים. אתר בולט נוסף היה הגן הלאומי ממשית, שם תקיים רשות הטבע והגנים לאורך כל ימי חול המועד את הכפר הנבטי והשוק הססגוני, עם פעילויות לכל המשפחה.



גם היום צפויים מטיילים ומבקרים רבים לנצל את חול המועד ולטייל בשבילי ואתרי הארץ. מזג האוויר היום צפוי להיות מעונן חלקית עם עלייה קלה בטמפרטורות, אך הן עדיין יהיו נמוכות מהרגיל לעונה. מהשירות המטאורולוגי נמסר כי עדיין ייתכן גשם מקומי, בעיקר בצפון הארץ. אתר החרמון נפתח במהלך הבוקר למבקרים ורבים פקדו אותו כדי לחזות במחזה הנדיר של שלג בפסח. אך זמן קצר לאחר פתיחתו, נסגר שוב האתר בעקבות התחדשות והתחזקות השלג.



מרשות הכינרת נמסר כי בעקבות גשמי הברכה, עלתה הכינרת בעוד 1.5 ס"מ מאתמול ועומד על 211.41- מטר. מתחילת העונה עלה מפלס הכנרת ב-3.25 מטר וכעת חסרים לאגם מלא כ-2.61 מטר.



ביום שלישי, יוסיפו הטמפרטורות לעלות ומזג האוויר יהיה בהיר עד מעונן חלקית. בכל זאת, עדיין יהיה קר מהרגיל לעונה, אולם ברביעי הטמפרטורות כבר יעלו במידה ניכרת ויהיו מעט גבוהות מהרגיל. בחמישי תורגש התחממות נוספת והטמפרטורות יהיו גבוהות מהרגיל בעיקר בהרים ובפנים הארץ.



מידות החום הצפויות היום במספר ערים בארץ: בטבריה: 21-10 מעלות, חיפה: 16-9, תל אביב: 18-10, ירושלים: 13-6, באר שבע: 19-6 ובאילת: 27-15 מעלות.