עורכי הדין דניאל חקלאי ותומר שוורץ פנו בשמה של א.ק, שהייתה חשודה במעורבות בפרשת רצח תאיר ראדה, אל הפרקליטות בבקשה לסגור את התיק הפלילי נגדה וכן למחוק את הרישום הפלילי מרישומי המשטרה. מדובר בבקשה שנייה של השניים לאור העובדה שעל הבקשה הקודמת שהועברה בקיץ שעבר, השיבה הפרקליטות כי הנושא נמצא בבדיקה של פרקליט המדינה שי ניצן.

עורך דין חקלאי מציין, כי "בקיץ שעבר אני ועו"ד שוורץ הבחנו לפתע כי התיק הפלילי שנפתח נגד מרשתנו עומד בעינו ועדיין פתוח, וזאת חרף העובדה שבפרשה האמורה עומד מורשע בתיק ומרצה עונש מאסר והפסיקה נגדו חלוטה. מבחינתנו, נוכח העובדה שמרשתנו אינה חשודה מאז 2012, לא נכון כי התיק הפלילי נגדה יישאר פתוח וכמי שעננה מרחפת מעל לראשה. ביולי 2018 פנינו לפרקליטות המדינה וביקשנו לסגור את התיק נגדה וזאת לאחר מספר שיחות קודמות שניהלנו איתם בנושא".
ראש תחום פלילי בפרקליטות, עו"ד תמר בורנשטיין, השיבה לפניה: "פנייתך בעניין שבנידון נמצאת בבדיקה והנושא אף הובא לפני פרקליט המדינה, אך טרם התקבלה הכרעה".
עורכי הדין חקלאי ושוורץ המתינו חודשים נוספים ובשבוע שעבר הגישו מכתב נוסף אל עורכת הדין בורנשטיין ובו ציינו כי לאור מכתבים קודמים שלהם, ומאחר והתיק מונח על שולחנו של פרקליט המדינה, לא ברור מדוע לא התקבל אישור לסגירת התיק. "מאחר שיש מורשע (רומן זדורוב) ומאחר שהוא מרצה מאסר עולם, דומה שלא היה עוד מקום להותרת תיק החקירה הפתוח נגד מרשתנו. מבלי לגרוע מזכותו של זדורוב להגיש בקשה למשפט חוזר, ברור שקיים קושי משפטי, ציבורי ומוסרי. במצב דברים שבו פלוני הורשע ברצח, אך תיק החקירה בחשד לאותו רצח נגד אלמונית נותר פתוח". 

פרקליטו של זדורוב: "מכין בקשה למשפט חוזר"


פרקליטו זדורוב, עו"ד ירום הלוי, האשים הבוקר בראיון לגל"צ את הפרקליטות במחדל. "פרקליטות המדינה אשמה במצב הזה. במחדלה המתמשך היא לא נוקפת אצבע למרות ראיות שאני צועק לגביהן שנים שא.ק רצחה את תאיר ראדה. הפרקליטות משטה בעם ובעקיפין בבית המשפט. מטרתי עד החגים להגיש את הבקשה למשפט חוזר. הבקשה עוסקת בכך שיש ראיות שרומן לא ביצע את הרצח וא.ק כן ביצעה", אמר עו"ד הלוי.
 
עוד הוסיף: "א.ח אומר ב-2012 שהיא רצחה אותה ואומר שהיא לבשה את הבגדים שלו. והנה בחלוף שש שנים הוא יוצא נביא. למה הפרקליטות לא חוקרת את א.ק תחת אזהרה?"