יש לא מעט סיפורים על אנשים שנטרפו בידי תנינים, אבל המקרה הבא שהתרחש באי האינדונזי סולאווסי הוא בין המצמררים ביותר שיצא לנו להיתקל בהם. כנראה בגלל שיש תיעוד ממה שעלה בגורל הקורבן, זה הופך את המקרה ליותר מוחשי, עצוב ובעיקר קשה לצפייה. ראו הוזהרתם.



לפי כלי התקשורת באינדונזיה, דארלין אוטי בן ה-30, צלל לנהר ליד כפר מגוריו קנאפני על מנת לתקן צינור תת ימי שנקרע, כשלפתע הותקף בידי תנין ענקי.


אחותו, שהייתה אותה עת על גדת הנהר, ניסתה לעזור לו ומשכה את הצינור בו השתמש כדי לנשום, אך ללא הצלחה. היא נאלצה לצפות בתנין תופס במפשעתו של אחיה ונעלם איתו מתחת למים.



החיפושים אחריו החלו עוד באותו היום, אך אוטי נמצא רק למחרת, ללא רוח חיים. צוות החילוץ המקומי הבחין בגופתו בתוך פיו של התנין. בתיעוד מצמרר מהאירוע, אפשר לראות את התנין צף על פני המים כשמצידי פיו יוצאות רגליו של אוטי, ואז הוא צולל לתוך המים ונעלם.



בעזרת תגבור, צוות החילוץ הצליח לבסוף לשלוף את גופתו בשלמותה ולהשיבה למשפחתו. "היו סימני נשיכה ענקיים במפשעה של אוטי, מה שגרם לו כנראה לדמם למוות. אבל גופו נותר שלם בתוך פיו של התנין", סיפר חבר בצוות החילוץ. הוא הוסיף שמדובר בנהר שורץ תנינים והזהיר את המקומיים מלהתקרב אליו.