סטודנטים, בוגרים ואנשי אקדמיה יוצאים נגד קמפיין של הקריה האקדמית אונו, שנעשה בשיתוף עם מנהל הציונות הדתית, וקורא לסטודנטים ללמוד במוסד כדי "להשתלט על בית המשפט העליון". במודעה שפרסם המוסד האקדמי מופיעה תמונה של ביהמ"ש העליון, ולצדה הכיתוב: "להשתלט על הצבא היה החלק הקל. אחרי שתלמדו באונו, תוכלו להשתלט על בית המשפט העליון". המודעה התפרסמה בעיתון "מקור ראשון" ובביטאוני שבת בבתי הכנסת "עולם קטן", "שביעי" ו"מצב הרוח", והביאה לקריאות להסירה לאלתר.


דלית שטראובר, מרצה בפקולטה לחינוך וחברה ובפקולטה למנהל עסקים, הביעה שאט נפש מהמודעה, ואמרה כי "המודעה הזאת לא מייצגת בשום פנים ואופן לא את החזון ולא את הערכים של הקריה האקדמית אונו. עבודתנו מושתתת על האמונה באדם באשר הוא אדם, המוסד שלנו הוא מוסד רב תרבותי שמקבל בחיבוק את כל האוכלוסיות שמרכיבות את החברה הישראלית, בקמפוס שמכבד את המכנה המשותף לצד הייחודיות של כל תרבות ותרבות. אין לי מושג מי הגה את הרעיון של המודעה, אבל אני דוחה את הדברים בשאת נפש. אנחנו ארגון שמקדם אג'נדות חברתיות ומעודד השתלבות בחברה הישראלית בדגש על התאמת התארים שלנו למיומנויות של עולם העבודה, ומתוך כבוד רב למדינה ולכל השותפים. אני בטוחה שהנהלת אונו תפעל להסרת המודעה שאין לי ספק שבטעות יסודה. בוודאי אקיים על כך דיון עם הסטודנטים שלי".

סיגל קפלן, סטודנטית בקריה, אמרה למעריב: "המודעה מאד רדיקלית, בריונית, בדיוק ההפך מנאורות, ההפך ממה שאקדמיה אמורה לתמוך בו. אני חושבת שזה עושה שרות רע לקריה ולא מתאר את הרוח של המכללה הזאת, שיש בה אווירה פלורליסטית". 
 
הגולשת שרון אוריאן כתבה: "אני קוראת לקריה האקדמית אונו, להוריד את הקמפיין הבזוי הזה. אני קוראת למי שלומד או מלמד בקריה האקדמית אונו, להביע מחאה וסלידה מהקמפיין הזה". תמר ראובני פרסמה את המודעה לצד אימוג'י כועס וכתבה: "ברוח הימים.. הקריה האקדמית אונו".


דיקן הפקולטה למשפטים בקריה, פרופסור יובל אלבשן, כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי "מעשה האיוולת הזה הופסק ברגע שנחשפנו אליו. הקמפיין הזה אשר מנוגד לכל מה שאנחנו מאמינים בו (משפת ההשתלטות האנטי רב תרבותית עבור בשסעים בין המגזרים וכלה באיומים על שלטון החוק) ירד. תודה לכל מי שהפנה את תשומת לבנו".

בקריה האקדמית אונו ציינו כי מדובר במודעה אחת, וכי אין כוונה להמשיך את הקמפיין, אך מעבר לכך לא מסרו תגובה.