העיתונאי רביב דרוקר התייחס הערב (שני) בתכנית של פרופ' אריה אלדד ובן כספית ב-103FM למגעים לקראת הקמת הקואליציה, וטען כי "ליברמן הוא היחידי שנחשב לבעייתי. אם הוא יעלה את המחיר ויסכימו, הקואליציה תוכל להיות יציבה במשך כמה שנים, וקשה לראות מה ישבור אותה. אם ליברמן ייכנס, הקואליציה הזו מוכנה לאפשר לנתניהו לנהל משפט תוך כדי כהונה, ומוכנה להעביר עבורו חוקים".

אם משנים את החוק בג"ץ יוכל להתערב.
"הדרך הכי חכמה של נתניהו לנקוט הוא להעביר פסקת התגברות ויאמר שזה לא רק דרך להתגבר על מצב בו בג"ץ ביטל חוק של הכנסת אלא גם על החלטה של הכנסת".



כמי שטיפל בכמה עשרות הסרות חסינות אני מקבל את דבריך.
"זה הטריק הכי פשוט, הוא גם לא פרסונלי וגם יכול להתאים גם לביטן, דרעי וכדומה".


 

מה יש לך להגיד על יעקב בורובסקי והרצון שלו להיות מבקר המדינה?
"הסכסוך המשפטי שלי עם יעקב היה בעקבות דברים שכתבתי עליו. אין ביננו סכסוך אישי. אמרתי עליו ואני חוזר ואמר שהוא אחד האנשים הכי רקובים שהכרתי במציאות הישראלית הציבורית והוא תבע אותי דיבה. אני עוד זוכר את צחי הנגבי מספר לי שהדבר שהכי זעזע אותו במרוץ למפכ"לות זה הקמפיין שעשה מולו יעקב בורובסקי תוך שהוא בוחש בתוך הליכוד. אחרי זה הייתה חקירה משטרתית על החשד שהוא הציע לסגור את תיקי משפחת שרון אם הוא ימונה למפכ"לות".

דרוקר הוסיף כי "התיק נסגר ללא הגשת כתב אישום אך נכתב מכתב מעורר צמרמורת ולא סימפטי של מני מזוז על כך שכן היו ראיות בתיק הזה. מאז הוא צץ בכל מיני פרשיות. אם באמת רוצים שהוא יהיה מבקר המדינה אז אני לא יודע מה לומר לכם. אני אמנם במחנה שהפסיד בבחירות וצריך להרכין את הראש אך צר לי על כולנו. אם הוא יהיה מבקר המדינה זה יהיה איום ונורא".