אילנה ראדה יצאה הערב (שני) בראיון בערוץ 12 נגד בקשתה של א"ק - מי שנטען לגביה כי חשפה בפני קרוביה שרצחה את הנערה תאיר ראדה בשנת 2006 - לסגור את התיק שנפתח נגדה. "קודם שייקחו ממנה DNA, לא יכול להיות שהיא מנופפת בדגל אדום מול כל מדינת ישראל ואף אחד לא עושה שום דבר בעניינה".
 
"אני כבר לא מופתעת משום דבר, ואני לא אופתע מאף בקשה", אמרה ראדה בפתח דבריה, והוסיפה: "אני אמשיך ואצעק שהכל נתון בידי הפרקליטות. הגיע הזמן שהיא תנער מעליה את כל הגאווה, ותנסה להתנהל בצורה אחראית, ישירה ואמיתית כלפי אזרחיה, ושתבוא ותעשה סוף לכל הסאגה הזו. מצד אחד, אם יש האשמות נגד א"ק בואו נבדוק אותם כמו שצריך. לא לשלוח מבחנות ריקות וכל התשובות ההזויות שהם נותנים השכם והערב. או בנושא של אותה שערה שעליה דובר, ושהיא תשלח לאוסטרליה, ובסוף נשלח משהו אחר ולא היה שום ממצא שניתן להוציא מהמבחנות". 
 
תאיר ראדה. צילום: רפרודוקציה
תאיר ראדה. צילום: רפרודוקציה


צריך להעמיק ולבחון את הטענות נגד א"ק?
"אני רוצה שיפתחו את תיק החקירה, בין אם זה בהקשר לא"ק או לראיות שאני חושפת בשנתיים האחרונות, פעם אחר פעם. אלה דברים שיש להם בסיס, לא ספוקלציות. יש פה דברים שנכתבו על ידי חוקרים במדינת ישראל ומתעלמים מהם בפרקליטות".

בהתייחס לבקשה של א"ק, אמרה ראדה: "קודם בואי תעשי DNA, תקחו אותה לבית משפט ותחקרו אותה. לא יכול להיות שהיא מנופפת בדגל אדום מול כל מדינת ישראל ואף אחד לא עושה שום דבר בעניינה".
"אני היום בודקת מתחת לרדאר את כל הממצאים, פעם אחר פעם, ואני בטוחה שבשלב מסוים מישהו יצטרך לתת תשובה", המשיכה אמה של תאיר ראדה. "היום זה אני ותאיר, מחר זה יכול להיות כל ילד אחר. מחר תיק כזה יכול לקרות בכל בית. אני נלחמת להחזיר את האמון שלי ושל הציבור, שהוא לא מבוטל - כמעט 300 אלף איש - שלא מאמינים במערכת. האם זה נכון לחיות בצורה כזו? את תאיר לא אוכל להחזיר, אבל לא אוכל לשבת בשקט ולומר שזה מה שיש".