אילנה ראדה, אמה של תאיר ז"ל, רומזת היום (שלישי) כי ברשותה חומרים המעידים על אדם שעד כה לא פורסם שמו שקשור במעורבות ברצח בתה. "אלה דברים שלא נבדקו ואנחנו היום בודקים אותם ממש בפינצטה. אנחנו דולים מידעים מתוך התיק, דברים שהועלמו ביודעין ולא הובאו בפני בית המשפט", אמרה ראדה בתוכנית הבוקר של קשת 12 בהנחיית ניב רסקין.
עוד הוסיפה: "לקחנו את חומרי החקירה ולאט לאט עשינו פאזל, חיברנו ראיות, פלט חקירה של תלמיד זה, של תלמיד אחר. היום אנחנו אפילו כמעט בסיום של להוציא עוד פוסט אחד בהקשר של איך תאיר הגיעה בכלל לשירותים. אנחנו דולים מתוך דברים אמיתיים שנמצאו בכלל החומרים שהיו בידי המשטרה והפרקליטות".
"אני לא רשות שופטת ולא רשות חוקרת. אני מתאפקת מאוד ושומרת שלא לעשות טעויות ולא להציב אדם באשמה, לא לצאת בהצהרות שמאה אחוז הוא הרוצח, עד שלא אשלים את החקירות שלי עד תום. אבל במקביל לזה אני מנסה לייצר לחץ ציבורי ומוצדק לפתיחת תיק החקירה".


 
כזכור, אתמול פורסם כי עורכי הדין דניאל חקלאי ותומר שוורץ פנו בשמה של א.ק, שהייתה חשודה במעורבות בפרשת רצח תאיר ראדה, אל הפרקליטות בבקשה לסגור את התיק הפלילי נגדה וכן למחוק את הרישום הפלילי מרישומי המשטרה. מדובר בבקשה שנייה של השניים לאור העובדה שעל הבקשה הקודמת שהועברה בקיץ שעבר, השיבה הפרקליטות כי הנושא נמצא בבדיקה של פרקליט המדינה שי ניצן. 
 
עורך דין חקלאי מציין, כי "בקיץ שעבר אני ועו"ד שוורץ הבחנו לפתע כי התיק הפלילי שנפתח נגד מרשתנו עומד בעינו ועדיין פתוח, וזאת חרף העובדה שבפרשה האמורה עומד מורשע בתיק ומרצה עונש מאסר והפסיקה נגדו חלוטה. מבחינתנו, נוכח העובדה שמרשתנו אינה חשודה מאז 2012, לא נכון כי התיק הפלילי נגדה יישאר פתוח וכמי שעננה מרחפת מעל לראשה. ביולי 2018 פנינו לפרקליטות המדינה וביקשנו לסגור את התיק נגדה וזאת לאחר מספר שיחות קודמות שניהלנו איתם בנושא".