מה הייתם עושים אם הייתם מגלים שזכיתם בסכום אדיר בלוטו, אבל לא תוכלו לקבל אותו כי הגעתם לקחת אותו באיחור? בעל ואישה ממיזורי, ארצות הברית, כמעט פספסו בדרך הזו פרס של 50,000 דולרים, אך הגיעו לקחת אותו יום בלבד לפני שפג תוקפו. הבעל, ג'וזף מור, סיפר שאשתו קרן גילתה כרטיסי לוטו ישנים בתא הכפפות שלה, כשעצרה לקנות תה בדרך לעבודה.

מה שהיא לא ידעה הוא שהיא וג'וזף הולכים להיות מאוד שמחים מהתוצאות שיופיעו על אחד הכרטיסים. "היא לקחה אותם פנימה כדי שיסרקו אותם, ואז שלחה לי הודעה ושאלה מה זה אומר אם כתוב 'נא להגיע למשרדי הלוטו'", סיפר ג'וזף למטה הלוטו של מיזורי. "הסברתי לה שזה שווה לפחות 600 דולרים אם הם מבקשים שנגיע עד לשם".

אבל כשבדק את המספרים של הכרטיס, שנקנה ב-6 באוקטובר 2018, הוא הבין שהם זכו בסכום הרבה יותר גדול: "הייתי צריך לחפש באינטרנט כדי להבין מה גודל הפרס. כשראיתי את המספר 50,000 פשוט בהיתי במסך בתדהמה. לא האמנתי למראה עיני". בדרכם למטה הלוטו, ג'וזף ניסה לחשב כמה ימים עברו מאז נקנה הכרטיס, והגיע למספר 179 - יום אחד בלבד לפני שפג תוקפו של כרטיס לוטו: "לפי החישובים שלי כמעט פספסנו את הפרס ביום אחד. כשנכנסתי פנימה אמרתי 'בבקשה תגידו לי שזה עדיין בתוקף'". באשר לתכניותיהם לסכום האדיר, השניים מתכננים להשתמש בחלק מהכסף כדי לצאת לחופשה חלומית.

via GIPHY