"כולם יכולים לקפוץ לי": אחרי התבטאותו של אברי גלעד אתמול, בה בתוכניתו בערוץ 13 קשר בין מתקפות הטרור בסרי לנקה לשריפת הכנסייה בנוטרדאם, הגיע היום (שלישי) לתוכניתו של אראל סג"ל ב-103FM וניסה להשיב אש לכל המבקרים אותו: "אני עולה ויורד מעץ הלינץ' לפרקים. אני רגיל וזה על גבול המשעמם ומבדר. האוטומטיות והדקלומים הקבועים. אני חושב שאמרתי דברים פשוטים, הגיוניים וסבירים. העובדה שכולם נרעשים זה כי אנחנו בחול המועד ואין משהו אחר לדבר עליו. כתבה שנפרסת שני עמודים בעקבות אמירה שלי זה לא כי יש לי כל כך הרבה כוח".

הרבה עיתונאים תוקפים אותך. זה עצבן אותך?
"זו הדו פרצופיות של עמיתי. מכיוון שאני לא ברשתות אני לא בקיא בנושא. אני לא בטוויטר ולא נכנס לכל הדבר הזה. אני יודע שמחר הסיפור שלי כבר לא יהיה, זה יעבור. בפועל ישבה מולי כתבת נכבדה ואמרתי לה שגם אני וגם היא לא יודעים מה קרה כי האירופאים והצרפתים משקרים בכל שקשור לפגיעות בהם. זה קורה בכל מדינות אירופה – אסור לדווח אמת על פי חוק. אמרתי שאני חושב שיש מצב שמדובר במוסלמים רק כי 47 כנסיות נפגעו רק החודש כולל כנסיית הנוטרדאם. אז באירופה מכחישים את העובדה ששוחטים אותם, תרבותם ודתם נשחטת והם אומרים שירה".
 


לסיום, יותר קשה לעבור מהשמאל לימין או מהימין לשמאל?
"לא עברתי מהשמאל לימין אז אינני יודע".


 

אתה מרגיש גלי תיעוב כלפייך? 
"כולם יכולים לקפוץ לי. במעבר משמאל לימין הברנז'ה שונאת אותך ולה לשון מושחזת וארסית בעוד שהעם שולח לי הודעות תמיכה. מכיוון שלאחרונה התנתקתי מאופן חשיבתם אז גם לא אכפת לי מה הם אומרים עליי. אני חש שככל שמדברים יותר בחומרה עליי אני כנראה צדקתי. ברגע שזה ייגמר בשיחה אצל המנכ"ל ויאמר שהוא לא עומד בלחץ זו תהיה בעיה כלכלית, אך מעבר לזה – אין שום בעיה".