גופתו של יניב אברהם, תושב מעלה אדומים בן 36 שנעדר מאז יום חמישי האחרון, נמצאה היום (שלישי) בבית המלון בו שהה בברלין. הודעה נמסרה לבני משפחתו בישראל. המשטרה הגרמנית פתחה בחקירה.

מרגע קבלת ההודעה על היעדרו של אברהם, לפני יומיים, פעלו שגרירויות ישראל בלונדון, בריסל וברלין לאיתורו של אברהם ביחד עם המחלקה  לישראלים בחו"ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ וחברת החילוץ סיטל. משרד החוץ וקונסולית ישראל בברלין , ליאורה גבעון, מסייעים למשפחה בהשבת המנוח לקבורה בישראל.

אתמול פרסמה חברתו של אברהם, שרית מור, פוסט ובו כתבה כי הוא טס מישראל לברלין בשבוע שעבר דרך שדה התעופה SFX בבירת גרמניה סביב השעה 22:30. משם הוא נסע לבית מלון בעיר novum berlin hotel בכתובת Potsdamer sr. 129 BE 10783. לפי מור, הוא הסתובב באזור המלון בלילה וחזר סביב השעה 3:00.



עוד כתבה, כי לאחר מכן, יצא בבוקר יום חמישי בסביבות השעה 6:00 לתחנת המטרו הסמוכה BULOWSTRABE ושם אבדו עקבותיו. אברהם היה אמור לעלות על טיסת המשך ללונדון.



רבקה מזרחי, דודתו של יניב, סיפרה למעריב אונליין: "יניב בחור מקסים. הוא איש מחשבים. יש לו כלב שהוא מאוד קשור אליו, ולא מתאים לו לא להתעדכן בשלומו. לפני שהוא בודק מה שלום המשפחה הוא שואל על הכלב. אנחנו מאוד דואגים".